X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי וולפסון
▪  ▪  ▪

"אני רוצה שמשרד הבריאות ישקיע בבתי חולים בפריפריה, ולצורך העניין פריפריה יכולה להיות גם במרכז הארץ. אני מקווה שבעוד זמן לא רב, בתי חולים ממשלתיים קטנים ובינוניים המשרתים ציבור גדול שבחלקו חסר אמצעים, ישודרגו מבחינת רמת הציוד הרפואי והבינוי" - כך אמר הרב יעקב ליצמן - סגן שר הבריאות, בטקס חנוכת שתי מחלקות פנימיות במרכז הרפואי וולפסון, שעברו שיפוץ יסודי בעזרת מימון של ועידת התביעות ומשרד הבריאות. ליצמן הוסיף, כי יש להכיר טובה לוועידת התביעות על פעילותה המבורכת "בתקוה שיתנו ויחזרו ויתנו" לבית החולים וולפסון, כי שיפוץ המחלקות משפיע לטובה על החולים שמתאשפזים בהן ועל הצוות המטפל.
סגן השר ליצמן התחייב, יחד עם אנשי ועידת התביעות ובראשם אברהם פרסלר - נציג ועידת התביעות בישראל, לממן את בנייתה מחדש של המחלקה לטיפול נמרץ כללי בוולפסון, כדי שתוכל לעמוד בדרישות של הטיפול המתקדם ביותר. כשביקר במחלקת הילדים ובטיפול נמרץ ילדים, התרשם סגן השר מהצורך בבינוי מחדש גם של מחלקות אלה, המשרתות ילדים רבים הן מישראל והן מהעולם, ולמרות רמתן הרפואית הגבוהה הרי מבחינת התנאים הפיזיים הן דורשות שדרוג והרחבה משמעותיים.
הרב מנחם הכהן, סגן נשיא ועידת התביעות, אמר שהמעמד מרגש והוא שמח על חנוכת שתי המחלקות הפנימיות עם 72 מיטות, שמביאות לרווחת המאושפזים ובמיוחד לזו של ניצולי השואה. לדבריו, אין ממלאים מצוות ביקור חולים כהלכה אלא אם דואגים גם לרווחת החולה.
פרופ' ראובן צימליכמן, מנהל מחלקה פנימית ו' בירך בשמו ובשם עמיתו ד"ר אהרון חלבה, מנהל מחלקה פנימית ה', הודה על השיפוץ הנהדר של המחלקות והסביר שהתנאים הקודמים היו גרועים מאד וועידת התביעות לא יכלה לקבל החלטה טובה יותר, כי וולפסון הוא בית החולים מס' 1 בטיפול בניצולי שואה חסרי אמצעים.
ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל המרכז הרפואי וולפסון, בירך את הנוכחים שבאו לכבד את המעמד ואמר כי זהו אחד הרגעים המשמחים ביותר עבורו. ד"ר ברלוביץ הודה למר פרסלר, נציג ועידת התביעות בישראל וציין שאין זו התרומה הראשונה שלהם לבית החולים, לרב מנחם הכהן ולירון מרקוס, סגן נציג ועידת התביעות, לאנשי משרד הבריאות ובראשם לסגן שר הבריאות וליהודה רון, סמנכ"ל בכיר וראש מינהל תכנון ובינוי מוסדות רפואה, למנהלי המחלקות, ליושבי ראש ועדי העובדים בבית החולים ולכל העושים במלאכה.

תאריך:  26/11/2009   |   עודכן:  26/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il