X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TWENTYFOURSEVEN
▪  ▪  ▪

רשת האופנה twentyfourseven, יצאה בחודש האחרון בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מותג האופנועים סאן יאנג, במסגרתו העניקה הרשת לגולשות סיכוי יחיד במינו לזכות בקטנוע FASIHON MIO אשר עוצב עבור לקוחות החנות ובהשראת קולקציית החורף שלה.
במסגרת הקמפיין אשר נוצר על-ידי חברת התוכן THE BOX, הגולשות התבקשו להצטלם לבושות בפריטי אופנת TWENTYFOURSEVEN ולשלוח את התמונה למספר מקוצר. התמונה הופיעה באתר החברה ובדף ה-FANS בפייסבוק, משם שיתפו הבנות את חבריהן בתמונה והזמינו אותם להצביע עבורן באמצעות כפתור ה-like. הגולשת שתצבור את מירב ההצבעות תזכה בקטנוע TFS FASHION MIO.
בתום חודש פעילות של המותג TWENTYFOURSEVEN מדווחת החברה על הצלחה חסרת תקדים לקמפיין באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ-55 אלף גולשים שהשתתפו ועל אלפי גולשות שהעלו את תמונותיהן בבגדי המותג לרשת, במטרה להשתתף בהגרלה, וכתוצאה מכך יצרו באז אמיתי ברשת ודיון סביב הלבוש של המותג.
אריה שיבר, מנהל המותג של TWENTYFOURSEVEN מסר כי: "אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים בפייסבוק. השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין הנכון יוצר אהדה בקרב הבנות למוצר ולפעילות. היום זה ברור שעולם הפרסום הולך לקהילות ואין ספק שבשנתיים האחרונות קהילת Twentyfourseven גדלה בצורה מטאורית שאין לה מקבילה בעולם האופנה הישראלי".
המותג Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש. כיום יש בארץ כ-21 סניפים של המותג.

תאריך:  21/12/2009   |   עודכן:  21/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il