X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת קרסו
▪  ▪  ▪
עידו רוזנבלום [צילום: יניב סופר]

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, תחל השבוע במהלך במיתוג מחדש למותג רנו. במסגרת זו תעלה קמפיין תדמיתי כחלק ממהפכת האמינות של החברה, תחת הסלוגן: "רנו החדשה לא רואה מוסך". קבוצת קרסו תשקיע במהלך למעלה מ-15 מיליון שקלים. את הקמפיין יוביל כוכב הטלוויזיה, עידו רוזנבלום, שנבחר לשמש כפרזנטור החדש של המותג בארץ.
איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס: "לפני כארבע שנים הכריז מנכ"ל רנו העולמית, קרלוס גוהן, על מהפכת אמינות, שלאחריה תשתווה רמת האמינות של רכבי רנו לזו של הרכבים היפניים. בעקבות השלמתה של מהפכת האמינות, שלושת הרכבים החדשים שאנו משיקים בימים אלה - קליאו, קנגו II ופלואנס, עומדים בסטנדרטים החדשים שרנו הציבה לעצמה והם אינם נופלים ברמת האמינות שלהם מהרכבים המיוצרים ביפן".
וייץ הוסיף: "במסגרת תכנון רכבים אלה, איחדו כוחות מהנדסים מיפן, קוריאה וצרפת במטרה לשלב את הידע וטכנולוגיות בכדי ליצור דור חדש של רכבים בעלי רמת אמינות ואיכות מן הגבוהות בענף. לאור כל אלה הוחלט שהקמפיין הנוכחי יתמקד במהפכת האמינות והאיכות עליה שקדה החברה בשנים האחרונות".
במסגרת המהלך יצא המותג רנו עם קמפיין רחב היקף אשר ייערך על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. חברת ווב-סנס תוביל את פעילות המדיה והאינטרקטיב של הקמפיין.
הקמפיין יכלול ארבעה סרטוני טלוויזיה, קמפיין אינטרנט רחב, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ושלטי חוצות. במרכזו של הקמפיין עומדת מהפכת האמינות שמנהיג מותג הרכב רנו בשנה האחרונה, ומטרתו למצב את רכבי החברה כאמינים ונטולי תקלות. בנוסף, הקמפיין מלווה את השקתם של שלושה דגמים חדשים בישראל: רנו קליאו, רנו קנגו ורנו פלואנס - רכב הדגל של המותג.
עידו רוזנבלום, שנבחר להוביל את הקמפיין, הינו מגיש טלוויזיה, תסריטאי ואיש תוכן מוערך. הוא הגיש את השעשועון המצליח "מונית הכסף" בערוץ 2 ובעבר הגיש את השעשועון "בהפרעה" בערוץ ביפ וכן מביים מערכונים לתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". ביוני הצטרף רוזנבלום כחבר בפאנל התוכנית מועדון לילה, לצידו של ארז טל וכוכבי טלוויזיה נוספים.
קבוצת קרסו הינה יבואנית מותגי הרכב רנו, ניסאן ואינפיניטי. כיום, מעסיקה קבוצת קרסו כ-500 עובדים וכוללת שתי חברות רכב: קרסו - מפיצי מכוניות בע"מ - מפיצי מכוניות ומסחריות ורנו פסיפיק, יבואני מכוניות בע"מ - יבואני מכוניות, מסחריות ומשאיות ניסאן.
פעילויות שתי החברות כוללות, יבוא, שיווק והפצה של המכוניות, ביטוחים לרכב באמצעות חברת-הבת קרסו סוכנות לביטוח בע"מ וכמובן, שירות באמצעות רשת של 40 מוסכים מורשים ברחבי הארץ. באפריל 2000, חנכה החברה את המרכז הלוגיסטי בפארק ראם, הנחשב למרכז הלוגיסטי הגדול והמתקדם ביותר במזרח התיכון. במרכז נמצאות מחלקות המכירה והשיווק, השירות, המחשוב, החלפים, ההכנה והמסירה.

תאריך:  21/12/2009   |   עודכן:  21/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il