יוזמה חדשה ומקורית לטובת ציבור המאושפזים בבית חולים השרון מקבוצת שירותי בריאות כללית: בבית החולים מחולקת חוברת תשבצים ושעשועי ידע והיגיון להנעמת זמנם של המטופלים במהלך האישפוז. החוברת כוללת תשבצים, תשחצים, משחקי סודוקו ותפזורות מילים, חלקם נוגעים לבית חולים השרון ולתחום הבריאות. החוברת מחולקת, ללא תשלום, באופן אישי לכל מטופל שמגיע להתאשפז בבית החולים.
ענת גפני, אחראית שירות לקוחות בבית חולים השרון, שהפיקה את החוברת: "בית חולים השרון פועל באופן מתמיד לשיפור רווחת המטופלים ובני משפחותיהם, בכל יחידותיו ומחלקותיו. אנו שמחים להעניק למטופלים חוברת אישית להנעמת זמנם במהלך האשפוז בבית החולים".
מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון) הוא אחד מ-14 בתי החולים של הכללית בכל רחבי הארץ. כללית הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרתת כארבעה מיליון לקוחות (54% מכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ. אתר האינטרנט (
www.clalit.co.il) ומוקד השירות הטלפוני כוכבית 2700 עומדים לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.