X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורנג'
▪  ▪  ▪

אורנג' הכריזה על המנצחים בתחרות ה-startAPP למפתחי אפליקציות לאייפון. אמת וחובה - משחק הרטרו, מתחום הבידור והפנאי; Eyecon - שיתוף מדיה בין מקורות ביתיים ואינטרנטיים - מתחום המיקום; cuin - אפליקציה חברתית העושה שימוש במיקום הלקוח והתראות חיות מפרופיל ה-facebook תוך יצירת social location אמיתי.
שלושת הזוכים קיבלו, כל אחד, פרס כספי של 10,000 דולר. בנוסף, cuin - זכתה בקמפיין שיווקי בשווי של 200,000 שקלים במהלך 2010.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן באורנג', ציין כי "אורנג' פתחה שעריה בפני כל המפתחים והזמינה אותם לקחת חלק בערך המוסף שתעניק אורנג' למשתמשים במכשיר האייפון. חברת אורנג' מייחסת חשיבות רבה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה ולאורך שנים שיתפנו פעולה עם קהיליית המפתחים וחברות הסטארט-אפ הישראליות. כחברה שחרתה על דגלה להוביל את שוק התקשורת בישראל, אנו מאמינים בשיתוף פעולה אמיתי וסינרגטי עם קהילת המפתחים המוכשרת הפועלת פה. אנו רואים בפתיחת שעריה של אורנג' לקהילת המפתחים חיוני במסגרת המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו מגוון עשיר ועדכני של שירותי תקשורת מתקדמים".
"פעילות במתכונת זו מבטיחה תועלת לקהילת המפתחים ואורנג' כאחד, בבחינת WIN WIN. השילוב בין המומחיות, היצירתיות והכישרון של המפתחים לבין חוזק המותג של אורנג', כמו-גם יכולות השיווק וההפצה והנגישות לקהל רחב ומגוון, הוא בהחלט מנצח. עבורנו, תחרות ה-startAPP היא יצירת הזדמנות ישראלית, המאפשרת למפתחים מוכשרים ויצירתיים להציג חדשנות, עדכניות בשילוב פונקציונליות. אנחנו מציעים למפתחים פלטפורמה יוצאת דופן לפריצת דרך, לקידום ולהכרה".
התחרות אשר החלה ביום ה-21 בספטמבר נפתחה לכל אדם אשר הינו בעל חשבון מפתחים בחברת אפל. לתחרות שהחלה לפני כשלושה חודשים הוגשו למעלה ממאה פניות ולשלבי הגמר הגיעו 20 מועמדים. האפליקציות שהוגשו היו מתחומי: location, music utilities כשהבולט ביותר הוא תחום ה-entertainment.
קהל המפתחים שהגיש את מועמדותו היה הטרוגני וכלל בין השאר יזמים צעירים, זוגות נשואים, הורים ואף נערים מתחת לגיל 18. הקריטריונים על פיהם בחנה החברה את האפליקציות היו חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת, מסחריות, שיווקיות, פונקציונליות ועיצוב. בנוסף, ניתנה חשיבות להלימה לערכי המותג דוגמת: פשוט, דינמי ובינלאומי.
שני זוכים בקטגוריית entertainment:
אמת או חובה - משחק הרטרו מגיע לאייפון. בוחרים את האובייקט אותו מסובבים ומשחקים לדוגמה: הבקבוק המסורתי, פלפל אדום, צלחת חומוס ועוד. האובייקטים מלווים בצליל ייחודי מתאים. השחקנים נהנים ממאות שאלות בקטגוריות שונות.
את האפליקציה יזמו זוג נשוי, עידו ואורית גדות, אשר הגו את האפליקציה כשארחו חברים ובמהלך הערב החלו לסובב את מכשיר האייפון במקום בקבוק במשחק "אמת או חובה", אליהם חברו בהמשך לפיתוח האפליקציה עוזי שלגר, קטרין ריי ולדימיר קופמן.
Eyecon - אפליקציה מהפכנית המאפשרת שיתוף מדיה בין מקורות ביתיים ואינטרנטיים לשרתי מדיה שונים בבית. Eyecon משלבת את מכלול השירותים שמציעה אורנג' כחברת תקשורת כוללת בעלת נוכחות בבית ומחוצה לו. שיתוף המדיה נעשה באמצעות טכנולוגיית DLNA כאשר מכשיר אייפון משמש כנקודת הבקרה בידי המשתמש. Eyecon החלה כמיזם של קבוצת ישראלים בעמק הסיליקון, מונה כיום 15 איש במשרדיה בפאלו אלטו וברמת גן.
הזוכה בקטגוריית location הינה cuin - אפליקציה חברתית העושה שימוש במיקום הלקוח ובהרשאתו ובכך יוצרת social location, מאפשרת למשתמש לשתף את מיקומו עם חבריו מה-facebook - להתעדכן במיקומם ולגלות מי המשתמשים שנמצאים איתו במקום. כמו-גם, להגיב ולקבל מידע על אירועים, משתמשים ומקומות בסביבה שלו. בנוסף, משתתף המשתמש במשחק מציאותי של מלך המקום. המלך המקום הוא תואר אותו מקבל מי שדווח על הנוכחות הגבוהה ביותר במקום. התואר דינאמי ויקנה בעתיד לבעליו הטבות.
את האפליקציה הגו שני מייסדים צעירים ונחושים אשר עבדו על המיזם במשך שנתיים אבי אסא בן 24 תוכניתן וסטודנט למנהל עסקים ואבנר כהן בן 24 תוכניתן ועובד הייטק. השניים, חברי ילדות, חשבו כיצד יוכלו לדעת מי נמצא בסביבת מקום הבילוי בו הם נמצאים. מתוך הצורך הזה המשותף להם ולעוד בליינים רבים, התחלו לגלגל את רעיון ולבנות אתר אשר יוכל להציג את האירועים ואת האנשים שנמצאים באירוע בזמן אמת וגם את אלו שעתידים להגיע אליו. לפני כמה חודשים חברו למולי בנימין בעל בית תוכנה המספק ליווי ויעוץ טכנולוגי לחברת הזנק.
בנוסף הוענקו שני פרסי הוקרה נוספים - מכשיר iPhone 3Gs לאפליקציות הבאות:
Idivide - משחק מתמטי פשוט אשר פותח על-ידי תוכניתן צעיר בן 16. המשחק מפתח את היכולות המתמטיות של המשחק בו. במסגרת המשחק יש להגיע ממספר גדול עד למספר 1 על-ידי חלוקה של המספר ב-3 תוך כדי הקטנה או הגדלה של השארית. למשחק מספר רמות ומעודד תחרות בין מספר שחקנים.
Connect the dots - הגרסה האלקטרונית של משחק הילדות "חבר את הנקודות" זהו משחק חברתי בו צריך לעבור ולמלא תמונות באמצעות חיבור קווים. גם משחק זה פותח על-ידי תוכניתנית צעירה.

תאריך:  19/01/2010   |   עודכן:  20/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il