X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם להקת המחול הקיבוצית
▪  ▪  ▪
[צילום: KAREL ZWANEVELD]

במסגרת התרחבות פעילותה של להקת המחול הקיבוצית בזירת המחול הבינלאומית, מעלה הלהקה מופע חדש המורכב מיצירות הכוריאוגרפים, איציק גלילי וכריסטינה דה שאטל העומדים בראש להקת המחול, "קבוצת המחול אמסטרדם". זהו שיתוף פעולה ראשון וייחודי מזה כ-20 שנה בין להקת המחול הקיבוצית וכוריאוגרפים חיצונים. הלהקה תופיע עם היצירות שש פעמים בלבד.
המופע יהיה מורכב משתי יצירות. הראשונה, "פעימה" (PULSE), פרי יצירתה של הכוריאוגרפית כריסטינה דה שאטל. היצירה מוצבת בין הקולות הקצביים והוירטואוזים של המלחין גיאורגי ליגטי. הכוריאוגרפיה מראה שורות ישרות ותנועות מסתובבות, אך גם ריקודי סולו תשוקתיים, בהם פורץ היחיד מחוץ לקבוצה. "מבין העבודות של דה שאטל, זוהי קלאסיקה אמיתית, ללכת ולראות שוב". (NRC HANDELSBLAD, THE NETHERLANDS, JANUARY 2007).
היצירה השנייה במופע, "עד בלי די" (until.with/out.enough) של הכוריאוגרף איציק גלילי, יוצרת מסלולים דינאמיים של גאות ושפל והיא נשענת בהשראתה על המוזיקה למיתרים של הנריק גורצקי. המרחב בתוכו נע הריקוד הינו מרחב סגור, מרחב הניתן למצוא במחשבות הפרטיות שלנו. פנטזיה שבירה וקודרת המצמיחה מלנכוליה טהורה. "אמנותו של גלילי נמצאת ביכולתו לאזן בעדינות בין המופשט לבין הנרטיב, ועקב כך יוצר עבודות אשר משפיעות עלינו בחוזקה. הוא אחד מתוך מספר מועט של כוריאוגרפים שעובדים בהולנד, אשר יכול ליצור שיווי משקל שביר בין הומור, תוקפנות, ליריות, סקס ואלגנטיות". (Michael A.Kroes - Ballettanz Iternational, March 2007).
להקת המחול הקיבוצית הינה להקת מחול מודרני מובילה. הלהקה מופיעה בארץ ובחו"ל ומופעיה זוכים לשבחים רבים ופרסים. הלהקה שוכנת בקיבוץ געתון המשמש ככפר מחול בגליל. בקיבוץ מצויים הסטודיו והמגורים של הרקדנים. הקיבוץ הפך בשנים האחרונות למעין מרכז מחול בו יש סדנאות, כיתות למחול ועוד. כמו-כן בכפר המחול נענים כל צרכי הלהקה מבחינת הטיפולים הנדרשים (לדוגמה פיזותרפיה). ללהקה מספר יצירות אשר מלוות אותה לאורך השנים כגון "זכרון דברים" ו"עיר עירומה". הלהקה מקיימת גם את פרויקט "מסע" של הסוכנות היהודים (הבאת רקדנים יהודים מחו"ל למגורים ועלייה בארץ). כוריאוגרף: רמי באר.

תאריך:  07/02/2010   |   עודכן:  07/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il