X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טופ אודיו
▪  ▪  ▪
Mini Zeppelin [צילום: יח"צ]

מותג העל Bowers & Wilkins משיק בישראל בבלעדיות באמצעות חברת טופ-אודיו את יצירת המופת החדשה שלו - ה-Mini Zeppelin. המדובר במערכת רמקולים קומפקטית שמתחברת לאייפון, ל-iPod, ו/או למחשב האישי. מערכת הרמקולים הקומפקטית של B&W היא הפתרון המושלם למי שרוצה לשמוע את המוזיקה הניידת שלו בבית או במשרד באיכות מצוינת ובעיצוב אלגנטי ומודרני, אשר נחשב לאחת מפסגות העיצוב של השנים האחרונות.
חברת B&W מייצרת את מערכות המוזיקה המתקדמות בעולם לקולנוע הביתי וסטריאו Hi-Fi שמשמשות בין השאר את אולפני Abbey Road שבלונדון. מערכות המוזיקה של B&W משולבות ברכבי היוקרה החדשים מבית יגואר.
ב-Mini Zeppelin מיושמות טכנולוגיות שפותחו לראשונה עבור רמקולי ה-Reference האגדיים מתוצרת B&W מסדרת ה-800. היחידה מיועדת למכשירי האייפון וה-iPod, כל מה שצריך לעשות זה לעגון את האייפון או את ה-iPod על ה-Mini Zeppelin, בחדר העבודה, בסלון או בחדר השינה, וליהנות מאיכות קול מדהימה, שמשלבת בין טכנולוגיית Digital Sound Processing והגישה הטוטלית לסאונד של חברת B&W.
ה-Mini Zeppelin ממלא את החדר בצלילי סטריאו מהירים, עמוקים ומלאי פרטים וחיים. כל זאת בעיצוב פשוט ומופלא. את ה-Mini Zeppelin ניתן לחבר בצורה פשוטה ביותר למחשב הביתי, או למחשב נייד וכך לסנכרן בקלות את נגן המוזיקה עם ספריית המוזיקה הדיגיטלית הביתית.
מחיר מומלץ לצרכן: 2,990 שקלים. ניתן להשיג בטופ אודיו, רשת iDigital Storel ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
אודות טופ אודיו
חברת טופ אודיו הנה החברה המובילה בישראל לתכנון ולביצוע בתים חכמים. החברה מייצגת בבלעדיות בישראל שורה של מותגי יוקרה מהשורה הראשונה בעולם ביניהם: B&O, B&W, Pronto, Onkyo, Rotel, LiteTouch, Jamo, Classe, NAD, ועוד. במרוצת השנים פיתחה והטמיעה טופ אודיו את תחום אדריכלות הפנאי בישראל כדי להיענות לדרישותיה המתפתחות והולכות של תרבות הפנאי בארץ.
טופ אודיו נוסדה בשנת 1996 והיא מתמחה בפרויקטים מגוונים כגון בתים פרטיים, דירות במגדלי יוקרה, משרדים, יאכטות ומלונות בוטיק. החברה מתמחה בפתרונות מקיפים בתחומי שליטה ובקרה ומערכות אודיו-וידאו לרבות מסכי מגע ניידים ונייחים, חשמל חכם, וילונות וצלונים חשמליים, מערכות קולנוע ביתי מהטובות בעולם ורשתות מחשוב.
חלק בלתי נפרד מן השירותים שמספקת טופ אודיו ללקוחותיה הוא ייעוץ מומחים בשלב התכנון, כמו-גם פיקוח מלא על כל שלבי העבודה בשטח: עבודת הקבלנים, התקנה, תכנות, הטמעת המערכת, שירות ואחריות ותמיכה אישית ומקצועית ללקוחות, גם זמן רב לאחר סיום הפרויקט.

תאריך:  08/02/2010   |   עודכן:  08/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il