X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נס טכנולוגיות
▪  ▪  ▪

נס טכנולוגיות זכתה בחוזה מיקור חוץ בהיקף של 42 מיליון שקלים במשרד לקליטת העלייה. החוזה הינו לחמש שנים וכולל אופציה להארכה לתקופה של עד חמש שנים נוספות. נס זכתה בחוזה במכרז פומבי שפורסם על-ידי המשרד.
נס טכנולוגיות תתפעל ותתחזק את מערכות המחשוב של המשרד לקליטת העלייה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, כולל ישומים, מערכות תשתית, תקשורת ותחנות עבודה. בנוסף לכך, נס טכנולוגיות תטמיע מערכות שליטה ובקרה, תשדרג את מערך ה-helpdesk של המשרד, ותשפר באופן שוטף את רמת השירות על-פי אמנת השירות (Service Level Agreement - SLA).
אגף בכיר למערכות מידע של המשרד לקליטת העלייה אחראי לפיתוח ותפעול שוטף של מערכות תקשוב מתקדמות בתחום קליטת העלייה, כולל מרשם עולים, משאבי ניהול וסיוע כגון דיור ציבורי, סיוע כספי, מענק מכס וכדומה. כמו-כן אחראי המשרד לאספקת משאבי חומרה ותוכנה לתמיכה בתהליכי הקליטה של העולים סמוך למקום מגוריהם והפקת מגוון רחב של מידע ודוחות לדרגי הניהול השונים של המשרד ולגורמי חוץ המטפלים בקליטת עליה.
אגף בכיר למערכות מידע של המשרד תומך ב-600 משתמשים ב-40 אתרים ברחבי הארץ, ומפעיל שני מתקני מיחשוב - אחד בירושלים והשני בנמל התעופה בן-גוריון.
"התרשמנו מהצעתה של נס טכנולוגיות ומיכולתה לספק את מגוון השירותים שאנו דורשים ומהצוותים המקצועיים שהציעה", אמרה סיגל ליבוביץ, מנהלת אגף בכיר למערכות מידע של המשרד לקליטת העלייה. "נס טכנולוגיות תסייע לנו למנף את משאבי המיחשוב שלנו ולהמשיך לפתח את מערכות התקשוב על-מנת לייעל את תהליכי קליטת העלייה. אנו נמשיך לשפר את השירות לעולים תוך התבססות על מערכות המיחשוב המתקדמות שלנו".
"המפתח למיקור חוץ מוצלח הוא הבנת הצרכים העסקיים של הלקוח, וכך ננהג גם בפרויקט זה ונאפשר למשרד לקליטת העליה להשיג את מטרותיו" אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "החוזה החדש הוא ציון דרך נוסף במעמדה המוביל של נס בתחום מיקור החוץ של שירותי מיחשוב ויישומים בארגונים גדולים. אנו מחויבים לאספקת שירותי מיקור החוץ הטובים ביותר לצרכיו של הלקוח, וכמו-כן לסייע למשרד לקליטת העליה לעמוד באתגרי קליטת העלייה בשנים הקרובות".
אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות (NASDAQ: NSTC and TASE: NSTC) הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה; בשילוב של מערכות, פיתוח יישומים וייעוץ; ובהפצת מוצרי תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם, והיא מעסיקה כ-7,800 עובדים ב-18 מדינות ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com.

תאריך:  08/02/2010   |   עודכן:  08/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il