X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האקדמית תל אביב-יפו
▪  ▪  ▪

האקדמית תל אביב-יפו עולה בקמפיין חדש, לרגל פתיחת עונת ההרשמה במוסדות האקדמאיים, תחת הסלוגן: "לדעת איפה להצטיין". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, והוא יכלול פרסום בכל המדיות השונות: בערוצי הטלוויזיה המסחריים, שילוט חוצות, רדיו ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים והושקעו בו מיליון וחצי שקלים.
סרט הפרסומת שישודר בטלוויזיה בויים על-ידי אדם סנדרסון (בנו של הזמר והיוצר דני סנדרסון) והקריין שלקח חלק בסרטון הוא השדרן גיל קומר מרשת ג' שאף לומד באקדמית תל אביב-יפו בבית הספר למדעי ההתנהגות. זהו הקמפיין הראשון של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB עבור האקדמית תל אביב-יפו מאז עברה המכללה לטיפולם בנובמבר האחרון.
הסרטון מציג שורה של אפיזודות סאטיריות בהם השחקן שמגלם סטודנט שסיים את לימודיו מנסה להתקבל לעבודה, להרשים בחורה ולהימנע מדוח של שוטר אבל נתקל בסירובים מכולם כי בחיים צריך "לדעת איפה להצטיין".
לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית תל אביב-יפו: "בקמפיין הנוכחי הרשנו לעצמנו על דרך ההומור להדגיש את הבידול והייחוד שלנו על פני המוסדות האחרים, במיוחד לאור התוצאות המחמיאות שקיבלנו לאחרונה. בסקר שנערך על-ידי הלמ"ס זכתה האקדמית במירב הקטגוריות כמו טיב ההוראה, רמת הקורסים ועוד".
קרדיטים שמעוני פינקלשטיין: קובי ברקי - סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאטיב; אורי גנות - מנהל קריאטיב; אתי נעמן - מפיקה; שירלי בן-גיאת - סופרוויזרית; עינב מאירוביץ' - תקציבאית.
האקדמית תל אביב-יפו
האקדמית תל אביב-יפו פועלת בהצלחה החל משנת 1994 במסגרת של ארבעה בתי הספר: בית ספר למדעי התנהגות, בית ספר לניהול וכלכלה, בית ספר למדעי המחשב ובית ספר לממשל וחברה. גם על-פי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במאי 2009 בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נמצא שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' האקדמית מקדימה את כל האוניברסיטאות.

תאריך:  10/02/2010   |   עודכן:  10/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il