האקדמית תל אביב-יפו עולה בקמפיין חדש, לרגל פתיחת עונת ההרשמה במוסדות האקדמאיים, תחת הסלוגן: "לדעת איפה להצטיין". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, והוא יכלול פרסום בכל המדיות השונות: בערוצי הטלוויזיה המסחריים, שילוט חוצות, רדיו ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים והושקעו בו מיליון וחצי שקלים.
סרט הפרסומת שישודר בטלוויזיה בויים על-ידי אדם סנדרסון (בנו של הזמר והיוצר דני סנדרסון) והקריין שלקח חלק בסרטון הוא השדרן גיל קומר מרשת ג' שאף לומד באקדמית תל אביב-יפו בבית הספר למדעי ההתנהגות. זהו הקמפיין הראשון של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB עבור האקדמית תל אביב-יפו מאז עברה המכללה לטיפולם בנובמבר האחרון.
הסרטון מציג שורה של אפיזודות סאטיריות בהם השחקן שמגלם סטודנט שסיים את לימודיו מנסה להתקבל לעבודה, להרשים בחורה ולהימנע מדוח של שוטר אבל נתקל בסירובים מכולם כי בחיים צריך "לדעת איפה להצטיין".
לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית תל אביב-יפו: "בקמפיין הנוכחי הרשנו לעצמנו על דרך ההומור להדגיש את הבידול והייחוד שלנו על פני המוסדות האחרים, במיוחד לאור התוצאות המחמיאות שקיבלנו לאחרונה. בסקר שנערך על-ידי הלמ"ס זכתה האקדמית במירב הקטגוריות כמו טיב ההוראה, רמת הקורסים ועוד".
קרדיטים שמעוני פינקלשטיין: קובי ברקי - סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאטיב; אורי גנות - מנהל קריאטיב; אתי נעמן - מפיקה; שירלי בן-גיאת - סופרוויזרית; עינב מאירוביץ' - תקציבאית.
האקדמית תל אביב-יפו האקדמית תל אביב-יפו פועלת בהצלחה החל משנת 1994 במסגרת של ארבעה בתי הספר: בית ספר למדעי התנהגות, בית ספר לניהול וכלכלה, בית ספר למדעי המחשב ובית ספר לממשל וחברה. גם על-פי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במאי 2009 בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נמצא שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' האקדמית מקדימה את כל האוניברסיטאות.