X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת תוכנה
▪  ▪  ▪

בינת תוכנה, מקבוצת רד-בינת, השיקה את Better Future, תוכנת ייעוץ פנסיוני על גבי פלטפורמת האינטרנט, המיועדת לקהל סוכני הביטוח. עלות פיתוח התוכנה נאמדת במאות אלפי דולרים.
המערכת פותחה על בסיס הניסיון שנצבר במהלך פיתוח מערכת יעוץ דומה בשיתוף עם חברת אגם לידרים. עד היום הייתה התוכנה מיועדת רק לסוכנויות גדולות ולא לסוכן הבודד, בשל עלות הפיתוח הגבוהה. כעת, כאמור, פותחה גרסה אינטרנטית המיועדת לכל סוכן ונותנת מענה לצורך בהתמודדות עם מספר רב של מוצרים מסוגים שונים ללקוח.
בהתאם לחוזר מ-1.1.10, חייב כל סוכן ביטוח למלא מול הלקוח מסמך הנמקה המשווה בין כל אפיקי החיסכון והפנסיה, באמצעות טופס המפרט את דמי הניהול והיתרונות של כל מוצר ומוצר.
Better Future מספקת לסוכן גם את הפתרון הזה ובנוסף מאפשרת לו לבצע פתרון פנסיוני ופיננסי כולל: השוואה אובייקטיבית בין כל מסלולי הפנסיה ואפיקי החיסכון ארוך הטווח, ניתוח צרכים פנסיונים תוך התחשבות ברמת הסיכון של הלקוח וכולל שילוב והתחשבות בנכסים אחרים של הלקוח. למערכת יש אפשרות ליצירת ממשק אוטומטי למערכת "פורמלי".
אייל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה: "פיתוח תוכנת Better Future נולד כמענה לצורך גובר מהשטח למתן פתרון טכנולוגי כולל המשלב בין הצורך לבצע השוואה בלתי תלויה בין כל אפיקי הפנסיה למערכות הפורמליות. אני צופה ביקוש רב מצד הסוכנים למוצר זה".
לטובת שיווק התוכנה, נוצר שיתוף פעולה בין בינת מערכות תוכנה, לדני קהל, לשעבר משנה למנכ"ל כלל ביטוח, אבי קפלן, לשעבר מנהל הרכישה ומוצר ביטוח חיים בפניקס ועו"ד ירון שמיר, לשעבר מנכ"ל אקסלנס נשואה פנסיה. סוכן שיבחר בתוכנה ייהנה מתמיכה מקצועית כפולה, הן של בינת בפן הטכנולוגי והן של בכירי ענף הביטוח לשעבר, האמונים על התאמתה לצרכי הסוכן.
אודות חברת בינת מערכות תוכנה
חברת בינת מערכות תוכנה בע"מ, מקבוצת רד-בינת, היא בית תוכנה המתמחה בייעוץ, תכנון, פיתוח, עיצוב ואינטגרציה של מערכות ארגוניות. כחלק מקבוצת רד בינת, מסוגלת בינת תוכנה לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים בנושאי מחשוב ותקשורת מחשבים.
בין תחומי ההתמחות של החברה: ניהול ידע, כולל פיתוח והטמעת SharePoint 2007, פיתוח אתרי אינטרנט ומערכות ניהול תוכן, BI, פתרונות לתחום הביטוח והפנסיה, פרויקטי פיתוח לפי דרישה ועוד. יתרונה מתבטא ביכולת הניתוח המבוססת על לימוד מעמיק של הסביבה העסקית והארגונית של לקוחותיה.
בבינת מערכות תוכנה סל של מוצרים משלימים לסביבת SharePoint כגון Nintex Workflow, Nintex Reporting, Metalogix SharePoint Migration, Metalogix SharePoint Backup and Restore, Metalogix SharePoint Archiving.
בשנים האחרונות ביצעה בינת מערכות תוכנה עשרות פרויקטים גדולים באינטרנט ובאינטראנט.
בינת מערכות תוכנה מובילה בישראל בתחום טכנולוגיות SharePoint והינה שותפת זהב של מיקרוסופט, מפתחת פתרונות SharePoint והמוסמכת הראשונה בישראל בשירותיSharePoint Deployment Planning Services. בחברה מועסקים כ-75 עובדים. www.bynetsoft.co.il.

תאריך:  14/02/2010   |   עודכן:  14/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il