X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לעומק התודעה
▪  ▪  ▪
ארז מיטל [צילום: יח"צ]

ארז מיטל מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בלעומק התודעה - פרסום ושיווק לצעירים. מיטל, 37, סיים את עבודתו כסמנכ"ל קריאייטיב בחברת הפרסום JWT ISRAEL, לאחר 6 שנים בחברה. לפני כן, עבד מיטל כ-4 שנים בתפקיד קופירייטר בכיר בשלמור אבנון עמיחי.
לדברי מיטל: "לאחר 6 שנים ב-JWT ISRAEL החלטתי לחפש אתגרים חדשים בענף. אני מאושר להצטרף היום לנבחרת המנצחת של לעומק התודעה, משרד צעיר ודינמי שצמח בצורה מטורפת בשנים האחרונות. אני בטוח שיחד נמשיך למנף את הפוטנציאל העצום של לעומק התודעה ונהפוך בשנים הקרובות לשחקן משמעותי בענף הפרסום בישראל".
בין הקמפיינים עליהם חתום מיטל: המיתוג מחדש של מחלבת טרה "הכל מתחיל בחלב מצוין" (עם מנשה נוי), "עולם של כרישים" לסובארו B4, "מאוחדת מיוחדת" לקופת חולים מאוחדת, "אווירה מושלמת בבית" למזגני אלקטרה, "לא קונים חתול בשק" להראל גמל, "אין כמו הטעם של האהבה הראשונה" לפריגת סחוט ועוד. מבין הקמפיינים עליו חתום משלמור - "החיים לא תמיד הוגנים" של ביטוח ישיר, קמפיין "הוט ווטר, סמול גלאס" לקפה טורקי עלית, וכמו-כן קמפיינים לאמריקן אקספרס, תפוצ'יפס, צ'יטוס, אלוני, ועוד.
זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף: "אנחנו גאים על הצטרפותו של ארז לחברתנו, אנחנו בטוחים שעם הניסיון הרב של ארז ועם הרוח הצעירה ופורצת הדרך של חברתנו נמשיך להתחזק ולבסס את מעמדנו כשחקן חשוב בענף".
לעומק התודעה קיימת כ-7 שנים ומונה כ-40 עובדים, החברה מספקת שירותי אינטראקטיב, פרסום וקידום מכירות. בין לקוחות החברה: בנק מזרחי, טרה, קידום לחמן, הרשות למלחמה בסמים, שטראוס, מייקרוסופט, קרליין, קוסמו פארם, ערוץ 10, סולגאר, בזק, ibbls ועוד.
תאריך:  16/02/2010   |   עודכן:  16/02/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il