X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הגרנד קניון
▪  ▪  ▪

הגרנד קניון בחיפה שוב מתגייס למען הקהילה: משיק פרויקט אקולוגי בשיתוף תלמידי מגמת העיצוב בויצו - ליאובק, שכל הכנסותיו יועברו לעמותת עלם, המטפלת בבני נוער בסיכון. לצרכי הפרויקט, תרם הגרנד קניון כמויות מסחריות של בד שמשונית, עליו מפיקים את שלטי הפרסומות בקניון. תלמידי מגמת העיצוב של בית הספר לאומנויות ויצו - ליאובק, עיצבו דגמים שונים של תקים, מהם נבחר העיצוב המנצח.
מתפרה בנשר מכינה בימים אילו כמות של אלפי תיקים מעוצבים, שיחשפו ביום שלישי 16.3.10 בשעה 18:30, באירוע השקת התיקים המעוצבים בגרנד קניון. האירוע יתקיים במעמד נשיאת עמותת עלם בישראל הגב' נאווה ברק. השקת התיקים תבשר את פתיחת התצוגה השנתית הססגונית של מגמת עיצוב האופנה בתיכון ויצו לאמנויות 2010. עוד ישתתפו באירוע יו"ר עלם חיפה טליה זאבי, מנהל תיכון ויצו - ליאובק לאומנויות ערן דובובי ומנהלת השיווק של הגרנד קניון אילנית גריוביץ ברגר.
מיזם התיקים הוא פרויקט ראשון מסוגו המתחבר לאיכות הסביבה, עולם האופנה, וקידום דור העתיד של מעצבי האופנה בישראל. הפרויקט מכוון לקהילה וההכנסות ממנו ייתרמו לטובת עמותת על"ם, המטפלת בנוער במצוקה.
התיקים ימכרו בעמדת מכירה של עלם בגרנד קניון במחיר סמלי של 30 שקלים והרווחים יועברו לעמותת עלם. ביום האירוע יפעל דוכן בי-גוד (הדוכן של עמותת עלם בגרנד קניון), כשיש בו מלאי של כאלפיים יחידות תיקים.
"עבור תלמידי כיתה י' במגמה לעיצוב אופנה, מעצבי התיקים, הייתה זו חוויה לימודית ועיצובית יוצאת-דופן", סיפרה רכזת המגמה עיצוב אופנה דליה בר אור, "בעיקר נוכח העובדה שבפניהם עומדת הזדמנות ליטול חלק באתגר המשלב ערכים חינוכיים, חברתיים וקהילתיים מהמעלה הראשונה. כתלמידים שהחלו אך לפני חדשים מועטים את דרכם האמנותית והיצירתית, נקרתה בדרכם הזדמנות לעצב מוצר אופנתי שעשוי להתנוסס על כתפיהם של אלפי צעירים וצעירות. ברחבי הארץ, ומי יודע, אולי גם בעולם".
לדברי בר אור, תהליך העיצוב התפצל לשניים, האחד, מסחרי מבחינת הייצור, שניתן למכור בכמויות מסחריות והשני, בכיוון אמנותי, יצירתי ומקורי, תיקים שיוצגו בתצוגת האופנה השנתית. "שני כיווני העיצוב הובילו למוצר מקורי. בעצם השימוש בחומר ממוחזר ומודפס באופן המשלב קטעים אקראיים עם גזרה ושימוש חדשים. כל תיק יהיה יחיד ומיוחד, למרות שייגזר וייתפר על-פי אותו מודל-אב. לאחר תהליך הבחירה, יעסקו התלמידים בשיעורי העיצוב הממוחשב בתכנון קטלוג המבטא את הפרויקט כולל התהליך והתוצאות".
בשבוע שעבר נבחרו שלושה תיקים מעוצבים על-ידי ועדת שופטים, ששקלו בבחירתם שיקולים של עלויות נמוכות מול סיכויים גבוהים למכירה המונית של הדגמים. בין השופטים ישבו ראש עמותת על"ם חיפה טליה זאבי, מנהלת סניף עלם כרמית אהרון הולצמן, מנהלת השיווק והפרסום של הגרנד קניון אילנית גריוביץ' ברגר ומנהל תיכון ויצוק ליאובק לאמנויות בחיפה ערן דובובי.
תאריך:  28/02/2010   |   עודכן:  28/02/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il