MegaPhone היא הדור החדש של סוכנות פרסום ושיווק דיגיטלי המתמחה בכל פלטפורמות הניו מדיה המתקדמות. החברה הוקמה ומנוהלת על-ידי אנשי פרסום, טכנולוגיה ויחסי ציבור עתירי ניסיון וידע במיתוג, שיווק, אסטרטגיות תקשורת ופיתוח. MegaPhone מייצרת תקשורת אינטראקטיבית שיווקית בין המותג והקהל ומחברת בין עולמות הדיגיטל כגון אייפון, פייסבוק, בלוגים, טוויטר ועוד לבין העולם האמיתי ונקודות המכירה.
סל השירותים של MegaPhone כולל: Digital creative planning, תכנון קנייה ובקרת מדיה ברשתות סלולריות, off-deck ואינטרנט. בניית קמפיינים אינטראקטיביים: אפליקציות אייפון ו-Facebook ,באנרים, מיני סייטים, וכלים פרסומיים חכמים נוספים. הקמה וניהול קהילות מותג אקטיביות, מיפוי וניטור השיח הצרכני שנערך ברשת על מותגים וחברות ועוד.
חברת MegaPhone הקימה רשת פרסום עצמאית באייפון תוך ייצוג בלעדי של רשתות בינלאומיות שונות אשר מייצרות טרפיק גבוה גם בישראל. היתרון הגדול של הפרסום בסלולרי באמצעות MegaPhone הוא שקיפות מלאה מול המפרסם, בפעם הראשונה המפרסמים יוכלו לדעת בכל רגע נתון איזה תוצאות הקמפיין הסלולרי שלהם משיג בקרב קהלי היעד.
רון שלי, פרסומאי בכיר, לשעבר שותף ומנהל קריאייטיב בגליקמן, נטלר סמסונוב, הקים את הסטארטאפ playwagon אשר פיתחה פלטפורמה ליצירת סרטוני סמס אישיים. שלי בוגר תואר שני בתקשורת אינטראקטיבית מאוניברסיטת NYU. משה דבי, יועץ אסטרטגי, המנכ"ל והבעלים של משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה, דבי תקשורת, המייצג גופים ואישים מובילים במשק. דבי שימש בעבר כיועץ תקשורת בכיר לשלושה שרים בארבעה משרדי ממשלה: אוצר, חוץ, ביטחון פנים והעבודה. עמרי קוהל, יזם סידרתי ובעלים של חברות שונות בתחום המדיה המדידה והמנוטרת, לעמרי ניסיון עשיר בהקמה וניהול של חברות סטארט אפ בינלאומיות בתחומי המדיה הניידת והמדידה, בין החברות עליהן הינו חתום הן pdway, Pyramid Analytics ועוד. עמרי הקים וניהל בעשר השנים האחרונות חברות בעלות אוריינטציה טכנולוגית חדשנית וייחודית.
רון שלי: "האייפון הוציא את האינטרנט אל הרחוב. המפגש בין העולם האמיתי והעולם הדיגיטלי מחייב שינוי בתהליך המכירה ובשיטות הפרסום. מגהפון היא החברה היחידה הערוכה ומסוגלת לתת מענה פרסומי אמיתי המתאים למציאות חדשה זו".
בימים הקרובים תשיק MegaPhone קמפיינים חדשים למספר לקוחות בארץ ובעולם.