X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אחותי - חנות סחר הוגן
▪  ▪  ▪

מוצרי סחר הוגן מיוחדים לפסח של יצרניות שמתמודדות עם עוני מוצעים באחותי - חנות סחר הוגן. רחוב שלמה המלך 4 תל אביב, 077-4011271. שעות פתיחה: א'-ה'- 10:00-20:00, ו'- 10:00-14:00. אחותי- סחר הוגן באבו גוש - משתלת שתילי ההר, מחלף חמד 02-5345766.
לרגל חג הפסח, מציעה אחותי - חנות סחר הוגן - חנות הסחר ההוגן הראשונה בישראל, סדרה של מוצרים חדשים שיוצרו במיוחד עבור החג. החנות הוקמה על-ידי תנועת אחותי, בשיתוף עם עוד 6 ארגונים חברתיים נוספים: פעולה ירוקה, קול האשה, מרכז רקמה בקריית גת, סינדיאנת הגליל, העמותה להעצמה כלכלית לנשים, על-מנת למכור את מוצריהן של יצרניות שמתמודדות עם עוני, ביניהן נשים אתיופיות, בדואיות, מזרחיות, ערביות ומהגרות מחבר העמים.
לקראת החג יימכרו המוצרים גם בסניף הראשון של החנות שנפתח עתה באבו גוש, לפי המתכונת של 'חנות בתוך חנות'. הסניף באבו גוש ממוקם בתוך המשתלה הגדולה והמקצועית באזור ירושלים, כשבעליה החליט להרחיב את המוצרים הנמכרים במקום גם למוצרי סחר הוגן. לדברי שולה קשת, מנהלת תנועת אחותי ויוזמת אחותי - חנות סחר הוגן: "חנות הסחר ההוגן המרכזית שלנו ממוקמת במרכז תל אביב כדי לחשוף את המוצרים ואת היצרניות מהפריפריה לקהל הצרכנים המרכזי בישראל. מאחר שכך, הסניף הראשון שלנו ימוקם ביישוב ערבי כדי שמוצרי הסחר ההוגן ייחשפו גם לאוכלוסיה הערבית בפרט ואוכלוסיית ירושלים בכלל. אנו מקוות כי קהל הצרכניות והצרכנים יכריעו לקנות בהוגנות לפסח ולאפשר ארוחת סדר ליצרניות שמתמודדות עם עוני. חשוב לזכור כי רוב רווחי המכירה מועברים ישירות ליצרניות וזו הזדמנות לכל צרכן וצרכנית בארץ לדאוג כי שולחן הסדר יהא מלא כל טוב הארץ גם אצל נשים אלה".
בין המוצרים המיוחדים לפסח - קערת פסח אתיופית - עשויה מקרמיקה ממיטב האומנות האתיופית ומיוצרת בעבודת יד הקערה כוללת שש צלוחיות המיועדות לשולחן סדר הפסח - במחיר 240 שקלים. עוד מציעה החנות קערה למצה העשויה בטכניקה ייחודית מקרמיקה, מעשה ידי גילה לוזון משכונת פלורנטין בדרום תל אביב. כיסוי למצה - הרקום בעבודת יד על כותנה לבנה מעשה ידי נשים יוצאות אתיופיה מקרית גת במחיר 109. היצרניות מקרית גת יצרו במיוחד לפסח גם סינרים רקומים עבודת יד מבד ג'ינס בגוונים כחול ושחור במחיר 99 שקלים.
אחותי - חנות סחר הוגן מציעה מארזים לחג הכוללים גם חרוסת שיוצרה במיוחד לחג על-ידי נשים שמתמודדות עם עוני מאזור ירושלים יחד עם קונפיטורות שיכר, ליקרים מפרי טבעי, שמן זית אורגני מהגליל, אגוזים, ומגוון בובות רקומות וארוגות. זאת לצד תיקים רקומים מעשה ידי נשים יוצאות אתיופיה ונשים ערביות, כריות רקומות, ראנרים, תכשיטים, מוצרי פרפורמיה טבעיים ועוד. תכולת המארזים מורכבת על-פי בקשת הצרכנים ועל-פי יכולתם הכלכלית.

תאריך:  29/03/2010   |   עודכן:  29/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il