לקראת יום העצמאות המתקרב ובא משיק הלמנ'ס, מותג המיונזים מבית יוניליוור קמפיין לסדרת ממרחי הסנדוויץ' המצליחה תחת המותג. בקמפיין, המושק תחת המסר "הלמנ'ס - עושה חשק לאכול" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הושקעו כמיליון שקלים.
סדרת ממרחי הסדנוויץ' של הלמנס - פרי פיתוח מקומי תחת המותג הבינלאומי, הוצגה לראשונה באוגוסט 08 ופתחה קטגוריה חדשה בעולם המיונז - ממרחי סנדוויץ'. מאז ההשקה תפסה הסדרה נתח שוק ממוצע של 9% מקטגוריית המיונז, עם חדירה של 16% (נילסן, שנתי 2009).
הסדרה כוללת חמישה טעמים בבקבוק לחיץ לשימוש קל ונוח גם מחוץ לבית - שום ושמן זית, צ'ילי, בזיליקום ולימון, חלפניו חריף וירקות כבושים. כל מוצרי הסדרה משווקים בבקבוקים חדשניים לחיצים, העומדים על הראש, בעלי עיצוב ארגונומי ונוח לשימוש ובמראה רענן וצבעוני.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10 וימשך כשבועיים.
אודות מותג הלמנ'ס
הלמנ'ס הינו אחד ממותגי המיונז של חברת יוניליוור המובילה את קטגוריית המיונז בעולם. בארה"ב נמכר המותג כבר למעלה מ-100 שנה.
בשנת 1905 מהגר גרמני בשם ריצ'רד הלמנ'ס החל למכור מיונז על-פי מתכון של אשתו, במעדנייה שפתח בעיר ניו-יורק. מהר מאוד, בשנת 1912, הוצע המוצר בצנצנות זכוכית עם הסרט הכחול המזוהה עם המוצר. היום מציע המותג ברחבי העולם מגוון מוצרים הכולל מיונז, קטשופ, חרדל, רטבים לסלט ורטבים שולחניים. המוצרים כולם עשויים מחומרים פשוטים ונוחים לשימוש ומשדרגים את הטעם של כל ארוחה - מארוחה ביתית ועד פיקניק בחיק הטבע.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.