X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סרגון
▪  ▪  ▪

סרגון נטוורקס (נאסד"ק ותל אביב: CRNT), ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, מדווחת היום, כי חתמה על עסקה עם Ergon Energy - חברת חשמל של מדינת קווינסלנד, באוסטרליה בשווי של למעלה ממיליון דולר לשידרוג רשת התקשורת הפרטית של Ergon. Ergon Energy הינה חברה בבעלות ממשלת קווינסלנד.
Ergon Energy תעשה שימוש במשפחת הפתרונות המתקדמת FibeAir של סרגון, להרחבת רשת התקשורת שלה ולבניית תשתית רחבת פס באיזורים נרחבים בקווינסלנד. Ergon Energy מספקת חשמל לעסקים וללקוחות פרטיים בקווינסלנד. לחברה תשתית לייצור ובבעלותה למעלה מ-150 אלף ק"מ של קווי חשמל.
ATI Australia, אחת המפיצות הגדולות ביותר של סרגון באוסטרליה, מספקת שירותי תיכנון והתקנה בפרויקט.
אנדרו דאם, מנהל הטלקומוניקציה ב-Ergon Energy, אומר כי "הכנסת תשתית תקשורת בעלת ביצועים גבוהים, היא צעד חשוב בשמירה על אספקת החשמל ברמה עולמית".
רשת התקשורת החדשה של Ergon Energy מבוססת על ארכיטקטורה היברידית סיב/מיקרוגל ותומכת בשילוב תעבורת SDH ו-IP. הפלטפורמות המובילות של סרגון כוללות את פתרון ה-FibeAir 3200 all-indoor, ה-FibeAir 1500, וה-FibeAir IP-10. פתרונות אלו ישדרגו את קיבולת החלק האלחוטי של הרשת שלה, ובכך תאפשר יישומי רשת כגון "סמארט גריד" שונים לרבות ניטור, ניהול ושליטה בייצור וצריכת חשמל, שירותי אחסון ותקשורת במהירות גבוהה, לאורך אתרים רבים.
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון אומר, כי "אנו שמחים מאוד שחברה מובילה בתחומה כדוגמת Ergon Energy בחרה בפיתרונות המתקדמים שלנו".
עוד הוסיף פלטי כי, "חברות המספקות שירותים בכל רחבי העולם עוברות לטכנולוגיית רשת חכמה, אשר דורשת תשתית backhaul אינטליגנטית. פתרונות אלחוטיים בעלות קיבולת גבוהה כמו שלנו, ניתנים לפריסה מהירה יותר ובכדאיות כלכלית משתלמת יותר, לעומת חלופות לא אלחוטיות. הרשת יכולה לספק שירותים מסורתיים, כגון מהירות גבוהה לאינטרנט, וידאו, קול ושירותים נוספים".
לחברת החשמל Ergon Energy למעלה מ-650,000 לקוחות באזורי מגורים, תעשיה ומסחר. Ergon Energy הינה גם הבעלים והמפעילה של 34 תחנות כוח עצמאיות, המספקות חשמל ליישובים מבודדים ברחבי קווינסלנד, אשר אינם מחוברים לרשת החשמל המרכזית. Ergon Energy מעסיקה 4,500 עובדים ושווי נכסי החברה כ-8 מיליארד דולר.
סרגון נטוורקס, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לסרגון נטוורקס 17 משרדי מכירות בעולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-200 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות. בין לקוחותיה נמנים: בזק, נוקיה, AT&T, Hutchison 3, KPN, Tata, סלקום, Belgacom ו-Telcel. מטה החברה בתל אביב והיא מעסיקה כ-500 עובדים. לאתר החברה: www.ceragon.com.

תאריך:  17/05/2010   |   עודכן:  17/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il