חברת המזרח יבואנית לנדרובר, יוצאת בקמפיין חדש לריינ'גרובר ספורט דגמי 2010, באמצעות פרסום בן-נתן. תקציב הפרסום המלא של יצרנית הרכב לנדרובר, הנאמד בכ-6 מיליון שקלים בשנה, עבר לפרסום בן נתן, וזהו הקמפיין הראשון במשרד החדש. תקציב הקמפיין הנוכחי כ-1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין ממצב את הריינגרובר כרכב היוקרה של יצרנית רכבי היוקרה שטח. הקמפיין מציג את הניגוד בין החזות היוקרתית והמאופקת של הרכב, ליכולות הכביש שטח המעולות, של מותג השייך גנטית ליצרן העל של רכבי השטח, לנדרובר. הקמפיין עושה שימוש בחיות אצילות שחזותן אינה מעידה על הפראות והכוח שיש בהן בהסתערות. הסלוגן המלווה את הקמפיין - ריינגרובר ספורט. מי שיודע, יודע.
הקמפיין ירוץ בשלטי חוצות, קירות, עיתונות כלכלית ומגזינית ופעילות אינטרנט מקיפה.
קרדיטים: סמנכ"ל שיווק ומכירות לנדרובר, רמי וקסמן; מנהל קריאטיב, מולי הלפמן; מנהל ארט, דודו הרוש; סופרווייזר, דודי דבוש.