X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אשת טורס
▪  ▪  ▪

קבוצת אשת טורס משיקה מנוע הזמנות חדש וייחודי בישראל בענף התיירות בכלל ובתחום הקרוזים בפרט. כתובתו: www.eshet-tours.com.
לדברי ברברה וינר, מנהלת מחלקת קרוזים באשת טורס, "ההחלטה להשקיע בהקמת מנוע הזמנות קרוזים חדש באינטרנט נובעת לאור הגידול הרב בהזמנות באמצעות האינטרנט מצד התייר הישראלי. המכירות באינטרנט מהוות חלק נכבד ממכירות כלל החברה, והצפי הוא שהנתח יגדל משמעותית. אפשרות ביצוע הזמנות ON LINE באתר והאפשרות ליהנות ממכירות פומביות וקבוצתיות משדרג את הפורטל להיות הראשון מסוגו בארץ. הפורטל מותאם לצורכי הלקוח בביצוע הזמנות בצורה מקצועית וללא תלות בסוכן הנסיעות".
"ככלל ענף הקרוזים הינו ענף המפרסם עצמו רק באתרי האינטרנט וכל מערך החיפושים וההזמנות העולמי בענף הקרוזים נעשה באמצעות האינטרנט, לפיכך הקמת מנוע ההזמנות היה מתבקש. המנוע החדש מאפשר לבצע הזמנות ONLINE באישור מיידי לקרוזים לכל היעדים בעולם ללא התערבות סוכן נסיעות. זאת ועוד, מנוע ההזמנות החדש מאפשר למתעניינים בקרוזים להשוות מחירים, מסלולים ואפילו בין חדרי האוניה זאת לצד הפעילויות הנוספות שכל אוניה וחברה מציעה ועוד פרטים רבים אחרים.
כמו-כן, המנוע מציג אוטומטית לגולש מבצעים אטרקטיביים. בשלב הראשון בפורטל החדש ניתן יהיה לבצע הזמנות לקרוזים מחברות השיט CARNIVAL ו-HOLLAND AMERIKA ובתוך מספר חודשים יוכל המתעניין להזמין קרוז מתוך מגוון רחב של כ-30 חברות שיט, וביניהן Cunard, Amadeus, Tunard, p&o, waterways, Victoria cruises, Hurtigruten, Royal Caribbean ועוד.
כמו-כן הזמנה באמצעות הפורטל מוזילה את עלויות האופרציה של סוכן הנסיעות ולפיכך מתאפשר בידי החברה להציע הטבות שונות למזמינים באמצעות האינטרנט בינהן טיול מודרך, תשלום טיפים מראש ועוד בהיקף של 30-70 דולר".
אתר הקרוזים של אשת טורס מציע, בנוסף לפורטל ההזמנות, את החבילות האטרקטיביות ביותר בענף השיט והוא מתעדכן בהתאם להצעות החדשות.
"היום הלקוח יכול לקבל את כל המידע הדרוש לו באתרי האינטרנט של חברות התיירות, ואף לצפות בסרטוני וידאו של היעדים השונים" מוסיפה ברברה, "חברות השיט לא מאפשרות לכל אדם או סוכן נסיעות להיכנס למחשבים שלהן ולבצע הזמנות לקרוזים לפיכך הקמת פורטל ההזמנות מהווה הישג ותעודת אמינות לקבוצת אשת טורס ומוצריה".
ענף הקרוזים העולמי גדל מדי שנה. הגידול שחל באשת טורס מוסבר בעיקר על-ידי מספר גורמים עיקריים: העיקרי שבהם הוא לקוחות חוזרים משנים עברו שחוו נופש מפנק ורוצים לחזור על החוויה ומבקשים להפליג שוב. לקוחות אלה מביאים לקוחות נוספים (חבר מביא חבר) וכך גדל קהל הלקוחות. נוסף על כן, גם ישראלים כמו עמיתיהם האמריקנים והאירופאים מגלים את היתרונות הנפלאים של הקרוזים.
בישראל מדי שנה נוסעים כ-25,000 תיירים בקרוזים רובם ממעמד סוציו אקונומי בינוני-גבוה. הקרוזים המבוקשים ביותר על הישראלים הינם קרוזים באירופה ובים התיכון (בגלל הקרבה והמחיר הזול יחסית), פיורדים הנורבגים, קריביים, אלסקה וסקנדינביה.

תאריך:  06/06/2010   |   עודכן:  06/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותם אשכנזי
- הודעה מטעם קבוצת קריסטל
דנה אדמוני-רוזנטל
- הודעה מטעם הוט
אורן לוי
- הודעה מטעם קוקה-קולה
ליאת קסלר
- הודעה מטעם עמית יחסי ציבור בע"מ
אורן לוי
- הודעה מטעם אגוד חברות הפרסום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il