X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Mybewell
▪  ▪  ▪

עברתם בדיקות מעבדה ו/או בדיקות דימות ואתם ממתינים לתשובות שיגיעו בדואר? אושפזתם בבית החולים ואתם ממתינים למכתב השחרור בתום האשפוז? לא עוד! Mybewell, שירות חדש וייחודי של המרכז הרפואי תל אביב, מציע לכם לקבל את המידע במחשב האישי.
Mybewell הינו שירות חדש וייחודי של המרכז הרפואי תל אביב (בית החולים היחידי בארץ), המאפשר לקבל מידע אישי רפואי של תוצאות בדיקות מעבדה, תוצאות בדיקות דימות ומכתבי שחרור מאשפוז במחשב האישי שלך בבית, באמצעות אתר האינטרנט של BeWell. חברי BeWell המחזיקים בכרטיס חבר מאוקטב, יכולים לקבל באמצעותו את השירות גם בעמדות מידע המוצבות בבית החולים.
אבטחת המידע במערכת זו הינה מקסימלית, שכן לא ניתן לפרוץ למידע האישי, מהסיבה שהקבצים אינם קיימים למעשה, אלא נוצרים בשיטת On Demand (על-פי דרישה), לפיה אחרי הכניסה למערכת באמצעות סיסמה, נוצר קשר עם מערכת הנמ"ר של בית החולים באמצעות מתווך (Web service) ומתבצעת בקשת מידע על אדם מסוים. מערכת הנמ"ר מחזירה תשובה בהתאם לבקשה והמשתמש בוחר את המסמך המבוקש לצפייה. המערכת מעבירה את הבקשה למערכת הנמ"ר שאוספת את המידע, ויוצרת בו במקום קובץ PDF ומעבירה אותו לצפייה. ניתן לצפות, לשמור ולהדפיס את הקובץ, אבל ברגע שסוגרים אותו הוא כבר לא קיים.
מכיוון שמדובר ביותר ממיליון מטופלים יש יתרון נוסף לשיטה: המסמכים מוצגים לפי דרישה, כך שאין צורך בשרתים ובמקומות אחסון. בנוסף, שיטת שיטת התעבורה הזו חוסכת זמן מבחינה ניהולית ואין עומסים בתקשורת.
שירות Mybewell מצטרף למגוון השירותים שמעניק BeWell, המיזם של המרכז הרפואי תל אביב, שנועד לקידום הבריאות והרפואה המונעת בקרב הציבור הרחב. בין יתר השירותים שהמועדון מעניק לחבריו: קשר אישי עם רופאים בעשרה תחומי עניין ובריאות - בריאות האישה, הגבר, ילדים, גיל שלישי, סוכרת, היפליפדמיה, מניעת סרטן, יתר לחץ דם, לב וכלי דם - באמצעות אתר האינטרנט. האתר הינו הפלטפורמה העיקרית לשמירת הקשר עם חברי המועדון ובו מידע מקצועי ועדכני הניתן על-ידי רופאי בית החולים, מחשבונים, אירועים, הטבות ועוד.
מועדון BeWell, שמונה כ-65,000 איש, מקנה לחבריו גם הטבות בשירותי בית החולים, שאינם בסל הבריאות והטבות מסחריות באמצעות שת"פים.
תאריך:  07/06/2010   |   עודכן:  07/06/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il