רשת ארומה תל אביב עולה בקמפיין קיץ תחת הסלוגן "קיץ בתל אביב". הקמפיין עולה לרגל העונה החמה, במסגרת מהלך התחדשות הרשת, בעלות השקעה כוללת של כמיליון שקלים.
הקמפיין הינו חלק ממהלך כולל של הרשת לקראת הקיץ הקרוב, במסגרתו יעוצבו כל סניפי הרשת בנראות אחידה המשדרת קיץ. חלונות הראווה של הסניפים יתמלאו בתמונות של שמשיות חוף, שמש, גלגלי הצלה, כפכפים וכדומה. כמו-כן, בכניסה לסניפים יוכלו הלקוחות לעקוב אחר "מסלול" המורכב מכפכפי ים.
לדברי נתי בר, מנהלת השיווק של רשת ארומה תל אביב: "מטרת קמפיין הקיץ הוא חיזוק ארומה תל אביב לקראת הקיץ הקרוב, כחלק מפעילות אסטרטגית רחבת היקף שמבצעת הרשת. מלבד שינוי הנראות, שיפוץ הסניפים לאורך השנה ושינויים קולינריים רבים שמתבצעים ברשת, בימים אלה גם משנים את נראות הסניפים ומתאימים אותם לקיץ, כאשר המטרה היא להעניק לקהל הלקוחות בסניפים חוויה של שחרור ושל כיף".
הקמפיין שיעלה בחודש יוני, יכלול שילוט חוצות, מודעות בפריסה ארצית בידיעות אחרונות ומקומית ברשת ידיעות תקשורת, רשת שוקן ועוד.
רשת ארומה תל אביב מונה 22 סניפים המופעלים בזכיינות בתל אביב.