X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם PayPal
▪  ▪  ▪

PayPal, החברה המובילה בעולם לתשלומים ברשת, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם אתר התוכן מוביל בישראל. אתר mako מבית קשת הוא האתר השלישי בגודלו בארץ והמוביל בתוכן וידאו. האתר מאפשר צפייה בתשלום, במהלך 48 השעות הראשונות מרגע שידור התוכן בחלק מהתוכניות. הבחירה של אתר mako ב-PayPal כדרך תשלום נוספת עבור תכני ה-VOD הופכת את התכנים לזמינים גם עבור הקהילה הבינ"ל ולבטוחים ומהירים עבור כלל הגולשים.
עודד זהבי, מנהל אזור דרום אפריקה וישראל מוסר: "האפשרות לצרוך תכנים ברשת מעניקה לכל אדם את היכולת להיות מעורב ומעודכן בכל רגע נתון. שיתוף הפעולה עם mako VOD, אתר תוכן ה-VOD הגדול בישראל, מאפשרת לגולשים מקומיים ומחו"ל לצפות בתכנים תוך הנאה מהבטיחות והפשטות שבחוויית PayPal. אני בטוח ששיתוף פעולה זה יניב עלייה משמעותית בצריכת תכני VOD באתר, כמו גם שיתופי פעולה עם אתרי תוכן נוספים".
נועם ברגלסון, מנהל פיתוח עסקי קשת ניו מדיה: "אתר mako הוא האתר בעל ספריית ה-VOD האינטרנטי הגדולה והפופולרית בארץ ובדומה לכל גופי התוכן המובילים בעולם, גם קשת בודקת מגוון אפשרויות למסחור התוכן באתר. לפני חצי שנה הוספנו אפשרות תשלום ב-SMS עבור תוכן וידאו וכעת השילוב עם פייפאל הוא דרך נוספת שתאפשר ל-mako להציע לגולשים תוכן VOD מוביל באיכויות דגימה ושידור גבוהים ולגבות עליו תשלומי מיקרו. אנו גאים להיות גוף התוכן הראשון בעולם שמתנסה בשיטת תשלומי מייקרו פיימנטס של פייפאל בסליקת תוכן".
בשנה האחרונה, PayPal הפכה לפלטפורמה המועדפת בעולם לתשלום, עבור תוכן דיגיטלי, עם 84 מיליון משתמשים פעילים ב-190 שווקים ו-24 מטבעות נסחרים. ב-2009 אפשרה PayPal תשלום של למעלה מ-2 מיליארד דולר עבור תוכן דיגיטלי.
למעלה מ-50% מצריכת התוכן הדיגיטלי בתשלום, בתוך המדיה החברתית עבר באמצעות PayPal (מתוך הדוח לתוכן דיגיטלי של ארה"ב ל-2009-2010) ורבות מהחברות למשחקים ברשתות החברתיות, כמו זינגה, בליזארד וגאיה און-ליין בחרו ב-PayPal כפלטפורמה הבלעדית לתשלום.
על-פי הדוח האמריקני לתוכן דיגיטלי (Inside Virtual Goods), שוק המיקרו-פיימנט והתוכן הדיגיטלי צפוי לגדול ב-51% עד לסוף 2010. תוכן ה-VOD ברשת עומד בארה"ב על 467 מיליון דולר. על-פי הערכות הדוח, שוק זה צפוי לגדול עד 2013 ליותר מ-900 מיליון דולר.

תאריך:  19/07/2010   |   עודכן:  19/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il