X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Silver Lake Sumeru
▪  ▪  ▪

BUSINESS WIRE - Silver Lake Sumeru, הזרוע האסטרטגית לחברות בסדר גודל בינוני של חברת ההשקעות הגדולה בעולם שמתמקדת בהיי-טק ובענפים הקשורים לטכנולוגיה, הודיעה היום כי מינתה את יהודה דורון כיועץ בכיר.
דורון יופקד על זיהוי הזדמנויות להשקעה והרחבת הקשרים של החברה בישראל. הוא ישב בתל אביב ויעבוד ישירות מול אג'יי שאה, מנהל Silver Lake Sumeru, ואנשי Silver Lake.
"ישראל היא מרכז מלהיב של חדשנות טכנולוגית, צמיחה והזדמנויות להשקעה" אמר שאה. "אנו מצפים להיעזר בידע ובניסיון של דורון כדי לגלות חברות ישראליות מבטיחות שזקוקות להון נוסף ולניסיון תפעולי כדי לקדם את עסקיהן לשלב הבא".
דורון הוא מומחה לטכנולוגיה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעבודה עם חברות, בגיבוש אסטרטגיות לצמיחה, בפיתוח עסקי ואקסיט. לפני המינוי הנוכחי שימש כמשקיע אנג'ל ויועץ אסטרטגי אשר סייע בקידום המכירה של Bristol Technology ל-HP ו-Appilog ל-Mercury Interactive; ואשר פיתח ויישם תוכנית תפעולית לייצוב ההוצאות ב-Enterasys Networks. קודם לכן ניהל את ערוץ המכירות המקומי בחברת Computer Associates וכיהן בתפקידים בכירים בחברות Cheyenne Software, Cheyenne Communications ו-Texas Instruments. דורון הוא גם המייסד של Texel, חברת תוכנה והטמעה שנמכרה ל-Elco International. בעל תואר BSc בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.
"ל-Silver Lake Sumeru רקורד מוכח של שיתוף פעולה עם חברות היי-טק על-מנת לפתח צמיחה מוצלחת ואסטרטגיית יציאה" אמר יהודה דורון. "אני מצפה לגלות חברות ישראליות שיוכלו ליהנות מההון והניסיון של Silver Lake Sumeru".
אודות Silver Lake Sumeru
Silver Lake Sumeru היא הזרוע האסטרטגית לחברות בסדר גודל בינוני של חברת ההשקעות הגדולה בעולם שמתמקדת בהיי-טק ובענפים הקשורים לטכנולוגיה. אנשי Silver Lake Sumeru מיישמים תובנות ניהול יסודיות, מומחיות גבוהה בענף ההיי-טק ומיומנויות השקעה ברמה עולמית כדי לרכוש ולנהל חברות היי-טק מובילות בסדר גודל בינוני דוגמת AVI-SPL, i2, Mobile Messenger, Power-One ו-Spansion. חברת Silver Lake נהנית ממעמד מוביל גם בהשקעות בחברות היי-טק בקנה מידה גדול.
Silver Lake משקיעה, או השקיעה, בחברות מובילות בענף ההיי-טק דוגמת Ameritrade, Avago, Avaya, Business Objects, Flextronics, Gartner, Gerson Lehrman Group, Instinet, Intelsat, IPC Systems, MCI, NASDAQ OMX Group, NetScout, NXP, Sabre, Seagate Technology, Serena Software, Skype, SunGard Data Systems, Thomson ו-UGS. פרטים נוספים בכתובת www.silverlake.com.

תאריך:  21/07/2010   |   עודכן:  21/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il