בימים אלה משיקה עיריית רעננה שירות חדש, המאפשר לתושבים לקבל חשבונות מאובטחים ומידע נרחב אודות פעילות ואירועים בעיר, ישירות אל תיבות המייל האישיות של כל אחד.
צעד זה נעשה במסגרת מימוש חזון העיר בתחומי "עיר חכמה" ועיר מקיימת לשיפור השירות לתושב באמצעות עדכניות, נגישות וזמינות של מידע ושירותים, במגוון ערוצי תקשורת ובאופן נגיש, מאובטח, קל, זמין וידידותי.
בשלב ראשון יוכלו תושבים לקבל חשבונות ארנונה בלבד ובהמשך, יישלחו אליהם חשבונות נוספים בערוץ זה.
משמעות השירות החדש: תושבים אשר משלמים כיום את חשבונות הארנונה בהוראת קבע, יוכלו לקבל למייל האישי שלהם את חשבונות התשלום. כמו-כן, יוכלו תושבים לקבל למייל האישי ובנפרד Newsletter תקופתי לגבי חדשות ואירועים בעיר. כל מה שנדרש הוא למלא טופס הצטרפות לשירות, לחתום עליו ולהביאו בצירוף תעודת זהות של החותם (או צילום ממנה) לאחת מעמדות ההרשמה הפרוסות בעיר. הטופס נמצא באתר העירוני וכן ניתן לקבלו בכל אחת מעמדות ההרשמה.
להלן רשימת מוקדי ההרשמה ומספרי טלפון לבירורים:
אגף ההכנסות ברחוב השוק, טלפון: 09-7610464;
אגף ההנדסה ברחוב השוק, טלפון: 09-7610490;
אגף החינוך ברחוב אחוזה 103, טלפון: 09-7610350;
אגף התרבות ברחוב אחוזה 103, טלפון: 09-7610340;
עמדת תעודת תושב באגף חזות העיר, רחוב אחוזה 103, טלפון: 09-7610318;
בית "יד לבנים" ברחוב אחוזה 147, טלפון: 09-7610545;
מרכז קהילתי לב הפארק ברחוב
יאיר שטרן 3, טלפון: 09-7714731/3;
בריכה עירונית ברחוב יאיר שטרן 3, טלפון: 09-770700;
המשכן העירוני למוזיקה ואמנויות ברחוב הפלמ"ח 2 א', טלפון: 09-7464036;
הספרייה העירונית ברחוב אחוזה 147, טלפון: 09-7610590;
ראש העיר,
נחום חופרי: "אני מזמין את התושבים להצטרף לשירות וליהנות ממידע נגיש וזמין בכל עת. רעננה שמה לה למטרה להציע מערך של שירותים מתקדמים לטובת התושבים, העסקים והארגונים שחיים ופועלים בעיר. שירותים המבוססים על טכנולוגיה ותשתית תקשורת מתקדמת המאפשרת ניצול מיטבי ויעיל של משאבים".