X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
אנריקה איגלסיאס. מתוך הקמפיין [צילום: ג´ימי ריצ´ארד]

לילית קוסמטיקה עולה בקמפיין אינטרנט בשיתוף האתרים MAKO ו-ONE, לרגל השקת הבושם החושני והמפתה לגבר מבית אזארו - Azzaro Pour Homme ELIXIR, בכיכובו של הפזנטור אנריקה איגלסיאס.
במסגרת הקמפיין, במהלך השבועיים הקרובים, יועלו באנרים אשר יובילו את הגולשים ל"משחק פיתוי", במהלכו יתחרו הגולשים במשחק זיכרון שבו יתאימו בין חלקי גוף שונים בעלי מוטיבים חושניים. 25 העונים המהירים ביותר, יזכו בבושם החושני והמפתה מבית AZZARO - Azzaro Pour Homme ELIXIR.
לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות לילית קוסמטיקה: "בית אזארו בחר בפרזנטור הספרדי אנריקה איגלסיאס על שום היותו מזוהה עם ערכים אלגנטיים וגבריים שמשדרים חושניות ומסתוריות, בדיוק כמו הבושם החדש שהינו מעורר תשוקה ועוצמתי. הבושם החדש לגבר Azzaro Pour Homme ELIXIR הינו התפתחות אלגנטית בהשראה איטלקית של הבושם AZZARO הקלאסי, שהושק לראשונה לפני כ-30 שנה. מטרת השקת הבושם החדש, היא להרחיב את הליין הגברי הקלאסי שנתפס בעבר כבושם לקהל יעד מבוגר יותר. כיום, בית אזארו פונה עם הניחוח החדש לקהל יעד צעיר יותר, תוך מקסום הערכים החזקים של אזארו לגבר".
הבושם החדש מושק במחיר מיוחד של 150 שקלים א.ד.ט ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו.

תאריך:  26/07/2010   |   עודכן:  26/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il