לילית קוסמטיקה עולה בקמפיין אינטרנט בשיתוף האתרים MAKO ו-ONE, לרגל השקת הבושם החושני והמפתה לגבר מבית אזארו - Azzaro Pour Homme ELIXIR, בכיכובו של הפזנטור אנריקה איגלסיאס.
במסגרת הקמפיין, במהלך השבועיים הקרובים, יועלו באנרים אשר יובילו את הגולשים ל"משחק פיתוי", במהלכו יתחרו הגולשים במשחק זיכרון שבו יתאימו בין חלקי גוף שונים בעלי מוטיבים חושניים. 25 העונים המהירים ביותר, יזכו בבושם החושני והמפתה מבית AZZARO - Azzaro Pour Homme ELIXIR.
לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות לילית קוסמטיקה: "בית אזארו בחר בפרזנטור הספרדי אנריקה איגלסיאס על שום היותו מזוהה עם ערכים אלגנטיים וגבריים שמשדרים חושניות ומסתוריות, בדיוק כמו הבושם החדש שהינו מעורר תשוקה ועוצמתי. הבושם החדש לגבר Azzaro Pour Homme ELIXIR הינו התפתחות אלגנטית בהשראה איטלקית של הבושם AZZARO הקלאסי, שהושק לראשונה לפני כ-30 שנה. מטרת השקת הבושם החדש, היא להרחיב את הליין הגברי הקלאסי שנתפס בעבר כבושם לקהל יעד מבוגר יותר. כיום, בית אזארו פונה עם הניחוח החדש לקהל יעד צעיר יותר, תוך מקסום הערכים החזקים של אזארו לגבר".
הבושם החדש מושק במחיר מיוחד של 150 שקלים א.ד.ט ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו.