X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דיפלומט
▪  ▪  ▪

חברת דיפלומט, המשווקת את מוצרי היינץ בישראל, מעלה קמפיין חדש לקטשופ היינץ חריף, הכולל שלטי חוצות וקמפיין אינטרנטי, בהשקעה של כ-400,000 שקלים.
במסגרת הקמפיין החדש, יעוצבו שלטי חוצות ייחודים בדמות בקבוק קטשופ חריף כאשר עולה ממנו להבה של אש אמיתית להדגשת החריפות שנובעת מרכיב הטבסקו האמיתי. הקמפיין החדשני דורש היערכות מיוחדת, הכוללת בין היתר העמדת כבאית וצוות כיבוי אש מתחת לשלט בכל שעות בעירת האש.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה באמצע יוני באזורים מרכזיים בארץ: בכביש גהה, בכבישי איילון ובמתחם האיירפורט סיטי.
לדברי קארין נועה כהן, מנהלת מותג היינץ בדיפלומט: "במטרה להעביר לציבור את תחושת החריפות של הטבסקו בקטשופ היינץ, בחרנו להשתמש בקמפיין ייחודי שטרם נעשה בישראל - שימוש באש חיה בשלטי החוצות שלנו, שלבטח תמשוך את תשומת ליבם של הצרכנים ותעביר היטב את המסר".

תאריך:  27/07/2010   |   עודכן:  27/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il