X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SCOTCH AND SODA
▪  ▪  ▪

איש העסקים אדי לינדנבאום מרחיב בימים אלו את הפעילות העסקית שלו בישראל באמצעות מותג האופנה Scotch and Soda ההולנדי. לינדנבאום נחשב לאחד השחקנים המרכזיים בתחום האופנה כבר למעלה מ-25 השנה האחרונות ומתמחה בהחדרת מותגי יוקרה ולייף סטייל חדשים לארץ. בעבר עמד מאחורי הבאתם לארץ של מותגים בינלאומיים מצליחים כגון Replay ,Miss Sixty ,Energie, מגפי Tony Mora ועוד.
בשלב הראשון של החדרת המותג לארץ, שהסתיים זה עתה, פתח לינדנבאום חנות בוטיק הנושאת את שמו הפרטי בכיכר המדינה בתל אביב, המחזיקה את פרטי האופנה של המותג ההולנדי, לצד 25 נקודות מכירה מובחרות שנבחרו בקפידה, המתמחות באופנת הקז'ואל ברחבי הארץ. בשלב השני תוכפל כמות נקודות המכירה, המתבססת על חנויות רב מותגיות, עד סוף שנת 2011.
מותג Scotch and Soda נוסד בהולנד בשנת 1985, וביסס לעצמו מוניטין בינלאומי בזכות הייחודיות והיצירתיות שבקולקציות המתחלפות. המותג זכה להצלחה בינלאומית מסחררת, עם מעל 6,000 נקודות מכירה ברחבי העולם ונוכחות מוגברת ב-31 מדינות ברחבי העולם, כולל פריז, רומא בריסל וכעת בישראל. כיום שוכנת הנהלת המותג בבניין כנסייה משופץ בליבה של אמסטרדם, ומציגה שואו רום ייחודי וסדנת עבודה. אופנת Scotch and Soda מציג סגנון טרנדי ייחודי, בעל איכויות גבוהות של הבדים והתפירה, לצד שילוב פריטים אטרקטיביים ועדכניים, בדגש על פרטים הקטנים. הנהלת המותג חרטה על דגלה את הסגנון הקזואל המעודכן, ומעסיקה כיום עשרות מעצבים, המעדכנים את המותג בטרנדים החדשים מסביב לעולם, ומאפשרים ללקוחות ליהנות מייעוץ סטיילינג אישי.
אדי לינדנבאום, יבואן מותג Scotch and Soda בישראל מוסר: "אני שמח להציג לישראלים את המותג ההולנדי המצליח, שבחרתי לייבא אותו בבלעדיות לארץ. Scotch and Soda לא מסמל רק חדשנות ואמירה אופנתית מעודכנת, אלא בעיקר איכות והקפדה על הפרטים הקטנים. את תהליך הרחבת הפעילות העסקית של המותג אנחנו מתחילים כבר לקראת החגים הקרובים בחנות בכיכר המדינה בתל אביב, שמציגה את הקולקציה במלואה וגם ב-25 נקודות המכירה הקיימות היום. בנוסף אנחנו נעמיק את נוכחות המותג בארץ עם הבאתו של ליין נשים חדש, שיוצר לראשונה מבית Scotch and Soda שנקרא maison scotch la femme selon marie ומשווק בימים אלו ברחבי העולם".
מידע נוסף על מותג SCOTCH AND SODA תוכלו למצוא באתר הבית www.Scotch-soda.com.

תאריך:  28/07/2010   |   עודכן:  28/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il