X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טמפו
▪  ▪  ▪
שלומי שבן בהופעה [צילום: יח"צ]

שנה לאחר המהלך המוצלח של המיתוג החדש לבירה מכבי, טמפו ממשיכה להשקיע במותג ומשיקה פרויקט חדש וייחודי לקידומו - "מכבי הום טור". הפרויקט כולל סיבובי הופעות של אמנים ישראלים איכותיים שיתקיימו בבתים פרטיים. הפרויקט ילווה בקמפיין אינטראקטיבי שיעלה ברשת האינטרנט, בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים.
מדובר בקונספט חדש וייחודי מבית בירה מכבי, הכולל הופעות אינטימיות של אמנים בבתים פרטיים בחינם, מול בעל הבית המזמין וקבוצת החברים שלו.
שלומי שבן נבחר לאמן הראשון שיוביל את הקמפיין בסדרה של שישה מופעים אינטימיים בליווי פסנתר כנף בבתים שונים ברחבי הארץ.
הפרויקט החדש יקודם בקמפיין אינטראקטיבי שיעלה באתר אינטרנט ייעודי www.hometour.co.il, שיכלול סרטוני באזז הומוריסטיים ומוזיקליים בכיכובו של שלומי שבן ובו יציעו הגולשים את סלון ביתם כחלל להופעות.
גיא צוקרמן, מנהל אגף השיווק בטמפו: "מכבי היא בירה ישראלית המתמקדת בפן החווייתי של שתיית בירה בהנאה בנחת וברוגע. זו הסיבה שבחרנו להתחבר לקונספט חדש שהולך ותופס תאוצה בעולם, כאשר הפרויקט החדש מאפשר לצרכנים ליהנות מחוויה שלמה וכוללת אשר מעבירה היטב את ערכי המותג". את הפרויקט יזמה והפיקה חברת האסטרטגיה והקריאייטיב EPW-Media.
בירה מכבי הראשונה יוצרה בשנת 1968 ומאז נמכרו ממנה מיליוני בקבוקים. ב-1997 הושק הקמפיין הידוע "יש מכבי יש חברים". בשנת 2009 שודרג הטעם והמראה של בירה מכבי. הפיתוח של בירה מכבי החדשה נעשה בשיתוף עם מבשלת היינקן ההולנדית.
בירה מכבי החדשה עשויה מ-100% לתת אירופאי משובח, 5% אלכוהול ועומדת בקריטריונים המחמירים של חוק טוהר הבירה הבווארי. בירה מכבי החדשה עשירה במאלט, עשירה בטעמים ועשירה באופי.

תאריך:  02/08/2010   |   עודכן:  02/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il