רשת ניו-פארם תשיק בשבוע הקרוב את המבצע החם של הקיץ: הניו סייל. במסגרת המבצע תציע לצרכן אלפי מוצרים מכל המחלקות במבצע: מוצר שני בשקל אחד בלבד. בין המחלקות המשתתפות: איפור וטיפוח של החברות המובילות, מוצרי טיפוח גוף ושיער, מוצרי תינוקות ועוד. בנוסף, תשיק הרשת מבצע חזק במחלקת הבישום, בלעדי לחברי קלאב 365: קונים בושם אחד ומקבלים 2 מתנה!
הקמפיין שילווה את המבצע יעלה תחת הסלוגן - I ♥ NEW SALE. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, בתחנות רדיו ארציות ומקומיות בעיתונות ארצית ומקומית. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ-1.5 מיליון שקלים. בנוסף, ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות בכל הסניפים ובנקודות המכירה.
איתן ששון, המשנה למנכ"ל ברשת ניו-פארם, אומר כי מבצע "ניו סייל" נועד לאפשר ללקוחות ליהנות מההצעות הטובות ביותר בשוק. "ידוע לנו כי בתקופה זו שלפני החגים, הלקוח מחפש את ההצעות האטרקטיביות ביותר וללא ספק הוא ימצא אצלנו את התשובה".
עוד מסר ששון, כי ה"ניו סייל" המוכר לצרכן מפעמים קודמות בהם עלה, חוזק השנה במיוחד, ומשתתפים בו אלפי מותגים מכל המחלקות. "הצרכן מכיר את הניו סייל ויודע כי בשבוע זה ניו-פארם מקיימת את ההבטחה ומציעה לו מגוון עשיר של מוצרים במבצע".
קמפיין הפרסום יעלה לאוויר ב-17.08.10 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.