X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם KidsMedia
▪  ▪  ▪

אתר הילדים יו-יו מוביל בדירוג רשימת אתרי האינטרנט לילדים בישראל. האתר, המהווה את אתר הדגל של רשת KidsMedia, עקף בדירוג של גוגל טרנדס את שני אתרי הילדים שנחשבו למובילים בקטגוריה. האתר עבר את כמות החשיפות היומיות שיש באתרי הילדים שנחשבו למובילים בקטגוריה, האתרים טיפו ומומו.
באתר יו-יו נעשתה השקעה עצומה בתחום התוכן בחודשים האחרונים והוא נהנה כיום מלמעלה מ-50 אלף גולשים צעירים שמבקרים בו מדי יום, וכן מ-20 מיליון דפים נצפים בחודש. בין האזורים הפופולריים באתר קיים אזור מפותח מאד של משחקים לכל גיל, סרטונים מצחיקים, בדיחות ותמונות מצחיקות. בעת האחרונה פותחו אפליקציות משחק שונות בשיתוף עם פייסבוק. האתר מכיל כיום מעל 30 פינות תוכן, כאשר הגולשים יכולים למצוא תכנים מגוונים ורבים שלא תמיד נמצאים באתרים המתחרים. בין הפינות המאפשרות לגולשים להעלות תכנים בעצמם: פינת סקרים, פינת שאלונים, פינת בניית אתרים, בהן הגולש יוצר ומעצב לעצמו את הסקר, שאלון, ואתר אינטרנט אישי.
החופש הגדול והחגים הקרבים הם כמובן מנוע משמעותי בתנועה לכל אתרי הילדים. משך הזמן הממוצע שילדים מבלים באתר יו-יו עלה מ-0.6 שעות ביום לכ-1.8 שעות.
היקף שוק הפרסום לילדים באינטרנט בישראל נאמד בכ-250 מיליון שקלים בשנה. לעומת זאת בארה"ב היקף הפרסום לילדים גדל מ-100 מיליון דולר בשנות ה-90 והגיע ליותר מ-3.6 מיליארד דולר בשנת 2009.
ההוצאות על ילדים במסגרת המשפחתית רק גדלות בשנים האחרונות. ישנן מספר מגמות המשפיעות על הגידול בהוצאות על ילדים במסגרת זו. כיום גודל המשפחה קטן יותר ובמשפחות רבות שני ההורים מנהלים קריירה, כך שההכנסה הפנויה גדלה. בנוסף, בעקבות היעדרות ההורים מהבית לצורך קידום הקריירה האישית, חשים ההורים רגשי אשמה שמוחלפים בהגדלת ההוצאות למתנות ומוצרים אחרים.
אודות KidsMedia
KidsMedia הינה רשת אתרי האינטרנט הגדולה בישראל. היא מכילה 20 אתרים, שביניהם yo-yoo.co.il ,iatraf.co.il ,myp.co.il, שיחד מהווים טראפיק של כ-90 אלף גולשים צעירים ביום וכ-30 מיליון דפים נצפים בחודש.

תאריך:  29/08/2010   |   עודכן:  29/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il