X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית החולים לוינשטיין
▪  ▪  ▪
אירן רינג, ד"ר יוליאנה שוורץ, ראש המחלקה לשיקום נוירולוגי ג', פרופ' הרט, מנהל בית החולים לוינשטיין [צילום: יח"צ]

במלאת שנתיים למותו הפתאומי של פרופ' חיים רינג ז"ל, התכנסו עובדי בית החולים לוינשטיין יחד עם בני משפחתו, חברים ומכרים לטקס חנוכת חדר ישיבות ולימודים לזכרו במחלקה לשיקום נוירולוגי ג' בבית החולים לוינשטיין. הנהלת בית החולים לוינשטיין וצוות המחלקה בה עבד רינג ז"ל החליטו שזו הדרך הטובה ביותר להנציח את זכרו ופועלו של האיש. בחדר הישיבות מתנוססת תמונתו והוא מכיל ספרים מספרייתו האישית וחומר לימודי רב שכתב ואסף בשנות פעילותו, שנתרמו על-ידי בני משפחתו.
ד"ר יוליאנה שוורץ, ראש המחלקה לשיקום נוירולוגי ג', אמרה בטקס כי "הספרים והחומר הלימודי של פרופ' רינג ז"ל ישמשו מקור השראה לצוות המחלקה כולו ולדור הבא הרוצה להמשיך בדרכו המקצועית המוכרת ומוערכת על-ידי כולם".
מנהל בית החולים, פרופ' יעקב הרט, ציין כי פרופ' רינג ז"ל ראה חשיבות עליונה לקידום הרפואה הקלינית אקדמית ומחקרית והצעיד בגאווה את הישגי בית החולים לוינשטיין ורפואת השיקום של ישראל בכל העולם. "מאז 1988 עת ניהל את המחלקה לשיקום נוירולוגי ג' הוא קידם את המחלקה לרמה של טובי המחלקות לשיקום בעולם, הוא ביסס בה את רמת מחקר ההוראה והאקדמיה והביא להישגים גבוהים של הרמה הקלינית הן של המחלקה והן של כלל בית החולים. בחזונו ראה פרופ' רינג ז"ל את דיסציפלינת השיקום בישראל כמובילה בשיקום בעולם".
פרופ' הרט ציין עוד: "פרופ' רינג התפרסם כחוקר בעל שם עולמי בתחום השיקום. בין השאר חקר את גורמי הסיכון ותוחלת החיים של חולים לאחר שבץ מוחי ראשון, את הקריטריונים שעל-פיהם נוהגים רופאים להפנות חולי שבץ לשיקום וכן חקר שימוש בטכנולוגיות חדישות לשיפור יכולת החולים. הוא כתב ופרסם יותר מ-150 מאמרים מקוריים בספרות המקצועית והגיש יותר מ-200 מאמרים בכנסים ומפגשים בינלאומיים. פרופ' רינג ז"ל היה מורה ומרצה מחונן ומבוקש. הוא חינך דור שלם של רופאים ולימד סטודנטים לרפואה, לסיעוד ולכל המקצועות הפארא-רפואיים".
סגן מנהל בית החולים לוינשטיין, ד"ר יולי טרגר, דיבר בטקס על אופי המחקרים של פרופ' רינג ז"ל וסיפר כיצד בכל נושא שחקר חיפש את החיבור לעבודה היומיומית של אותה חולה שטיפלו בו. לדברי ד"ר טרגר, פרופ' רינג ז"ל הניח את התשתית להבנת עבודת השיקום וכל מתמחה עושה היום שימוש באותו מאגר נתונים שנבנה בזמנו על-ידי פרופ' רינג.
עידן, בנו של פרופ' רינג, אמר: "מדובר ביום מרגש מאוד עבורנו. אני רוצה להודות להנהלת בית החולים לוינשטיין על האירוע המשמעותי מאוד עבורנו. הבחירה להנציח את אבא באמצעות חומר הלימוד והספרייה שלו היא הבחירה הטובה ביותר, זוהי המצבה המשמעותית ביותר המשקפת בצורה הטובה ביותר את דרכו של אבי. אלמנט החינוך וההוראה היה מאוד מרכזי בעשייה שלו שכן הוא עבד הרבה עם סטודנטים ומתמחים". עידן סיכם וציין כי הוא מקווה שחדר הישיבות לזכרו של אביו יהיה לשימוש רופאים עוד שנים רבות".
פרופ' חיים רינג ז"ל הוביל במשך שנים את השיקום בארץ הן בתפקידיו הבכירים בבית חולים לוינשטיין כמנהל המחלקה לשיקום נורולוגי ג' וסגן מנהל בית החולים, והן בתפקידים חשובים בהם כיהן בעבר: יו"ר איגוד השיקום, ראש החוג לשיקום באוניברסיטת ת"א, יו"ר המועצה הלאומית לשיקום, ראש התוכנית ללימודי המשך בשיקום, מנהל המכון להערכה תפקודית של הביטוח הלאומי, יו"ר הוועדה לשיקום בעת חירום, יו"ר הדירקטריון של המרכז להכשרה מקצועית של נכים, יו"ר הוועדה לבחינות בשיקום של המועצה המדעית, ועוד.
פרופ' רינג ז"ל נפטר לפני כשנתיים באופן די פתאומי וחסרונו מורגש היטב בבית החולים לוינשטיין כמו גם בקרב המומחים לשיקום בארץ ובעולם.
בית חולים לוינשטיין, מקבוצת כללית, מוכר וידוע כמרכז השיקום המוביל, האיכותי והמקצועי בארץ ובעולם, והוא המרכז השיקומי העצמאי הגדול במדינה.
הניסיון הרב וההצלחות בשיקום המקרים הקשים והמורכבים ביותר של נפגעי ראש טראומטיים, פצועי צה"ל, נפגעי טרור ותאונות ילדים ומבוגרים, נכים ממחלות שונות ולאחר אירועים מוחיים, המגיעים מכל רחבי הארץ, הם שהפכו את בית החולים לוינשטיין למושג ומותג המוביל באיכות השיקום.
עבודת השיקום בבית חולים לוינשטיין נעשית באופן פרטני ע"י צוות רב מקצועי של רופאים, אחיות, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מטפלים באומנות, עובדים סוציאליים, דיאטנים ופסיכולוגים, כאשר הטיפול מותאם לצרכיו של כל משתקם.
בית החולים מסונף לביה"ס לרפואה של אוניברסיטת ת"א, כאשר לסגל הרפואי יש מינויים אקדמיים מהגבוהים ביותר.
בית החולים לוינשטיין הוא אחד מ-14 בתי החולים של "הכללית" בכל רחבי הארץ. 'כללית' הינה ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם, המשרת, כ-4 מיליון לקוחות (54% הכלל הציבור בישראל) ב-1,300 מרפאות ומאות מכונים הפרוסים ברחבי הארץ.
    אתר האינטרנט (www.clalit.co.il (ומוקד השירות הטלפוני
  • 2700 עומדים לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי.

תאריך:  26/09/2010   |   עודכן:  26/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il