X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "עדן טבע מרקט"
▪  ▪  ▪
בתמונה: גלית גיאת, מבין המשתתפים בקמפיין [צילום: יח"צ]
ענת עצמון, התחילה לאכול בריא [צילום: יח"צ]

קמפיין הפרזנטורים הגדול ביותר בישראל!
רשת "עדן טבע מרקט" יוצאת בתחילת חודש אוקטובר בקמפיין פרסום שיככבו בו 13 פרזנטורים- תופעה חסרת תקדים בעולם הפרסום, שבד"כ קמפיינים מלווים בפרזנטור אחד או שניים.
בקמפיין "עדן טבע מרקט" יככבו: לימור גולדשטיין, ננסי ברנדס, חני נחמיאס, מיכל זוארץ, אריה מליניאק, דורון ג'מצ'י, טל ברודי, עידו תדמור, גלית גיאת, מיכל צפיר, מרינה קבישר, ענת עצמון וישי לפידות.
הסלוגן של בקמפיין: "גם אני התחלתי לאכול אוכל בריא".
בתחילת חודש אוקטובר תצא רשת "עדן טבע מרקט" שהינה הסופרמרקט הגדול בישראל בתחום מוצרי בריאות ומוצרים אורגניים, בקמפיין פרזנטורים הגדול ביותר בישראל, ולפי הידיעה גם הגדול ביותר בעולם.
בקמפיין "עדן טבע מרקט" יככבו 13 פרזנטורים כאשר בכל קמפיין ששודר עד כה בישראל מככבים פרזנטור אחד או שניים.
בקמפיין "עדן טבע מרקט", שהסלוגן שלו הינו "גם אני התחלתי לאכול בריא" יככבו כ-13 פרזנטורים: לימור גולדשטיין, ננסי ברנדס, חני נחמיאס, מיכל זוארץ, אריה מליניאק, דורון ג'מצ'י, טל ברודי, עידו תדמור, גלית גיאת, מיכל צפיר, מרינה קבישר, ענת עצמון וישי לפידות.
מטרת הקמפיין הינה להראות לקהל את הערכים המבדלים את הרשת, תמהיל המוצרים, עיצוב החנויות וחווית הקנייה.
גיא פרוביזור, מנכ"ל רשת "עדן טבע מרקט" מציין שההחלטה לשלב מגוון גדול של ידוענים, ולא להתבסס על פרזנטור אחד הינה במטרה לפנות לקהלים רחבים ככל שניתן.
הקמפיין ישודר בערוצים 2 ו-10, בקול ישראל (רשת ב', ג' ו-88) ובתחנות הרדיו האזוריות. על הקריאייטיב הופקד משרד הפרסום בורודה קפלן המלווה את הרשת למעלה משנתיים.

תאריך:  05/10/2010   |   עודכן:  05/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il