X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שורש
▪  ▪  ▪

חברת "שורש" הישראלית -יצרנית האייקון התרבותי הישראלי - סנדלי "שורש" - מזה 20 שנה, ומהמובילות בעולם בפיתוח מוצרים ופטנטים בלעדיים בעולם המטיילים ופעילות השטח, בתחום הסנדלים,המימיות והתיקים - תחת המותג הבינלאומי שלה SOURCE , מבצעת בימים אלו לראשונה תהליך מיתוג מחדש.
"שורש" הנה יצרנית "כחול-לבן". מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים במפעל החברה בטירת הכרמל, המעסיק כ- 200 עובדים. היקף השקעה כולל במהלך המיתוג מחדש - כ- 300,000 ש"ח.
דליה כהן, מנכ"לית "שורש", מציינת כי החברה החליטה אחרי 20 שנה לערוך שינוי והתאמה של הלוגו הבינלאומי SOURCE, הכולל את סמליל פרח הלוטוס המפורסם - עליו אמון המייסד והבעלים של החברה - מר יוקי גיל, בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג הבינלאומי והערכים שהוא מייצג ומשדר כיום, ללוגו של החברה. לדבריה, החברה התפתחה עשרות מונים במשך השנים בפיתוח מוצרים ופטנטים ברמה בינלאומית בשוק האזרחי והצבאי, ועד היום נשארה עם הלוגו המקורי הראשון.
יש לציין שחברת "שורש" התפתחה מאוד בשנים האחרונות. החברה שילשה ב- 10 השנים האחרונות את מחזור המכירות שלה בעיקר בזכות הפריצה לשווקים בחו"ל. כ- 80% מפעילות החברה היא ייצוא לכ- 40 מדינות ברחבי העולם. החברה פיתחה פטנטים ייחודיים בלעדיים בתחום המימיות, הסנדלים והתיקים, המשווקים ברשתות וחנויות המטיילים ברחבי העולם. יתר על כן, מימיות החברה זוכות לביקוש רב בצבאות העולם, ביניהם יחידת המארינס של ארה"ב אשר בחרה להחליף את היצרן המקומי הגדול "קאמל בק" במימייה של שורש.
חשוב לציין ש"שורש" מנוהלת ע"פ תפיסה ערכית חברתית. מידי שנה מופרשים חמישה אחוזים מרווחי החברה לפרויקטים קהילתיים שונים בטירת הכרמל, וכן 1% ממחזור המכירות שלה למדינות בחו"ל נתרם לפרויקטים קהילתיים באותן מדינות בהן נמכרים מוצריה.
האסטרטגיה בעיצוב הלוגו החדש, עליו אמונים המעצבים יוני נסריצ'י ואמנון זמיר , היתה ליצור שפה חזותית שתבטא את מכלול הערכים של המותג הבינלאומי שלה SOURCE בהתאמה להתפתחות החברה והערכים אותם היא משדרת כיום במוצריה - עדכניות, חדשנות, דינאמיות, פשטות, גמישות, פונקציונאליות, נאמנות למקורות, דאגה לקהילה ולסביבה, אמינות, צניעות.
בנוסף לסמליל החברה, הוחלף השם המלא של החברה כדי לבטא את ערכיה, מ-SOURCE VAGABOND SYSTEMS, ל-SOURCE - CREATING FUTURE TRADITION. שמה החדש מבטא את החדשנות של כל מוצר ומוצר, את היותו מוצר מקורי וחלק מרצף ומסורת של חדשנות ועשייה המאפיינת את החברה.
השפה החזותית החדשה של "שורש" תבוא לידי ביטוי כבר בימים הקרובים בכל רובדי פעילות החברה - האריזות, השפה והמסר הפרסומי, מוצרי קד"מ, נראות בחנויות ועוד.

תאריך:  11/10/2010   |   עודכן:  11/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il