לילית קוסמטיקה עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת הבושם החדש לגבר מבית דווידוף - Davidoff Champion. היקף השקעה בקמפיין נאמד בכ-1,300,000 שקלים.
קמפיין הטלוויזיה, אשר עבר התאמה בארץ על-ידי משרד הפרסום יורו, ישודר בערוצים 10, 2 ו-9, בין התאריכים 21.10.10-5.11.10.
סרטון הטלוויזיה מציג דוגמן בחדר כושר מרים משקולות, כאשר בספירה לאחור, המשקולת אשר הוא אוחז בידו הופכת לבקבוק הבושם החדש, המעוצב כמשקולת, אותו הוא מתיז על גופו בסיום האימון. הסלוגן המלווה את הסרטון: "Davidoff Champion - The new fragrance for man".
בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, תצא החברה בפרסום בעיתונות, באינטרנט, שילוט בחדרי כושר נבחרים וקד"מ בקניונים.
במסגרת פעילות הקד"מ ומתוך חיבור בין הבושם החדש לבין עולם הספורט, יוצבו עמדות מיוחדות ב-6 קניונים מובילים (עזריאלי, קריון, רמת אביב, מלחה, דיזינגוף סנטר ובקניון הנגב). העמדות ימותגו ברוח עולם התוכן של הבושם, עם אבזור של מכשירי כושר מסביב. ללקוחות הקניון ולעוברים ושבים, יחולקו שוברי הגרלה עם שאלה בנושא כושר, כאשר בין העונים נכונה תיערך הגרלה. הזוכה המאושר יזכה במנוי לחדר כושר למשך חודשיים.
לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות לילית קוסמטיקה: "הבושם החדש לגבר Davidoff Champion משדר ערכים של כושר, ספורטיביות, גבר אסרטיבי אשר מודע לאיך שהוא נראה. מתוך עולם התוכן הזה, בחרנו לצאת בשיתוף פעולה עם גופים, כמו חדרי כושר, אשר הולמים את ערכי המוצר החדש ומסייעים במיצובו. אין לי ספק כי הפעילות שאנו עורכים בקניונים, יסייעו לנו בבניית מודעות חזקה יותר, תוך שיתוף הקהל בחוויה יוצאת דופן".
הבושם החדש לגבר Davidoff Champion, מיועד לגבר שהספורט הינו חלק חשוב בחייו. הוא מוכן לבצע ולהצליח, הוא דוחף מעבר לגבולות ומתגבר על אתגרים. הוא נחוש, ממוקד ויודע בדיוק מה הוא רוצה: להישאר תמיד בפסגה. עיצוב הבקבוק ייחודי - כמשקולת עבה, מעניקה מגע גברי וגס, של גבר החלטי, נחרץ אשר דבק במטרה. הבושם החדש יושק במחירים: 360 שקלים ל-50 מ"ל א.ד.ט, 497 שקלים ל-90 מ"ל א.ד.ט וניתן יהיה להשיגו ברשתות השיווק: סופר פארם, ניו פארם, המשביר, אפריל ובחנויות נבחרות.