חברת סופהרב, המתמחה בפיתוח, יצוא ושיווק תוספי תזונה, עולה בקמפיין לתוסף אומגה 3, עם הסלוגן "יש הרבה דגים בים - אבל אומגה 3 מדגים קטנים בלבד, יש רק אחד".
הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בהיקף השקעה של מיליון וחצי שקלים, יתמקד בטלוויזיה (רשת, קשת, ערוץ 10, ערוץ 24, ערוץ 9), בכל ערוצי הרדיו האזורי וכמשחק אינטראקטיבי תחרותי ברשת הפייסבוק, אשר בו הזוכים יזכו באומגה 3 מבית סופהרב מדגים קטנים בלבד למשך שנה במתנה.
אומגה 3 מבית סופהרב - הוא המוצר היחיד היום בשוק המיוצר מדגים קטנים בלבד - סרדינים ואנשובי. מחקרים מראים כי דגים קטנים סופחים אליהם פחות רעלים ומתכות וזאת מכיוון שתוחלת החיים שלהם קצרה יותר.
זהו קמפיין המשך לקמפיין "חלוקת ערכת אומגה 3 במתנה", שנערך באפריל השנה ובה חילקה החברה יותר מ-20,000 ערכות התנסות.
אמברוזיה סופהרב הינה חברה מובילה בישראל בתחום, תוספי התזונה, המשווקת בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תוספי תזונה. חלק חשוב ממערך המחקר והפיתוח של SupHerb מתבצע תוך שיתוף פעולה עם מומחים ומוסדות מחקר. חברת SupHerb מפעילה מערכת קפדנית של בדיקות וביקורות איכות המשולבות במסגרת תהליך הפיתוח והייצור, החל מבחירה בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, דרך תהליכי הייצור המתקדמים ביותר ועד למוצר המוגמר על המדף.