X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הפרסום מקאן אריקסון
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה בניהול תקציב הפרסום של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ויטפל בכלל הפעילות הפרסומית של המכללה בזירת האוף-ליין, נוסף על הפרסום באינטרנט.
המסלול האקדמי המכללה למינהל, חלוצת המכללות האקדמיות בישראל והגדולה בהן עם 12,000 סטודנטים לתואר ראשון ושני, והמפרסמת המובילה בתחום ההשכלה הגבוהה בישראל. תקציב הפרסום של המכללה מוערך בכ-8 מיליון שקלים לשנה. מקאן אריקסון מלווה את המכללה משנת 2007, ועד-כה היה אחראי על ניהול פעילות השיווק הדיגיטלית של המסלול האקדמי המכללה למינהל במדיה האינטרנטית ובסלולר. בעקבות הזכייה במכרז, יחליף מקאן אריקסון את משרד הפרסום יהושע TBWA המנהל את תקציב פרסום האוף-ליין של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ומלווה אותה משנת 2003.
לדברי בני אלון, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "מערכת ההשכלה הגבוהה מתפתחת, הופכת לתחרותית יותר ועוברת שינויים דינמיים. אתגר זה מתחדד נוכח המגמה לה אנו עדים בשנים האחרונות של עליית מעמדן של המכללות האקדמיות לעומת האוניברסיטאות, מגמה שהמסלול האקדמי המכללה למינהל, כמכללה הגדולה בישראל נהנית ומאותגרת ממנה במיוחד. שינויים אלו דורשים חשיבה אסטרטגית-שיווקית מאתגרת ויצירתית, כזו הלוקחת בחשבון ביתר שאת את מרכזיותו והובלתו של העולם הדיגיטלי והשלכותיו על עולם האוף-ליין, בפרט בקרב קהל היעד המרכזי של המכללה, קהל צעיר של מועמדים וסטודנטים, אשר הלכה למעשה "חי" באינטרנט. הבחירה במקאן אריקסון, המלווה את המכללה בהצלחה רבה בעולם הדיגיטלי - נראתה מדויקת, נכונה וטבעית לנוכח המגמות הללו".
"ברצוני להודות למשרד הפרסום יהושע TBWA אשר תרם תרומה אדירה להעצמת מעמדה של המכללה בענף ההשכלה הגבוהה ב-7 השנים האחרונות, ואשר היה אחראי לקמפיינים מהמבריקים בענף, ובזה קמפיין העצמת נושא ה-NETWORKING בין רשת בוגרי המכללה".
איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אנו שמחים על הרחבת הפעילות הפרסומית של המסלול האקדמי המכללה למינהל בקבוצת מקאן אריקסון ועל המשך בחירתנו כשותף אסטרטגי שילווה גם באתגרים עתידיים. אנו מודים למכללה על האמון ואין לי ספק כי העמקת הקשר בנינו לצד הידע שכבר נצבר ימצב את המכללה כמובילה בתחומה".
תאריך:  07/11/2010   |   עודכן:  07/11/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il