X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

אחרי סדרת המוצרים המפנקת של החורף מגיעה שוב העונה החמה, וסלקום מפתיעה בקולקציה מרעננת במיוחד, שמאיימים לצבוע את חופי ארצנו בסגול לוהט:
- בשכיבה: מגבת עגולה ענקית שתסמן את הטריטוריה שלכם בגדול ובעגול (39.90 ש"ח).
- בהליכה: תיק גב גדול עם תא קדמי וכתפיות מרופדות (59.90 ש"ח)
- בריצה: זוג מטקות מפלסטיק סגול בעיצוב צעיר ומשעשע (29.90 ש"ח).
- בדחיסה: תיק חוף מרובע בעיצוב פרקטי במיוחד ומחומר פלסטי גמיש (19.90 ש"ח).
- בברכה: מארז כרטיסי ברכה איכותיים בעיצוב צבעוני וקליל (14.90 ש"ח).
עולם המרצ'נדייזינג של סלקום:
המכשיר הסלולרי הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו והוא מלווה אותנו - בעבודה, בלימודים, בפגישות עסקיות ורומנטיות, בארץ ובחו"ל, ובקיצור - הוא עלינו כל הזמן. סלקום היא חברה סלולרית ישראלית "כחול-לבן", המשרתת יותר מ-2.5 מיליון לקוחות מדי יום, והחל מהקיץ שעבר היא גם יוצרת אופנה ישראלית - "כחול-סגול" המעוצבת בישראל.
סלקום משווקת מבחר מוצרי מרצ'נדייזינג התומכים במותג העל. מדי עונה נבחרים מוצרים המשלבים ייחוד עיצובי ומתאימים לצורכי הלקוח ולפעילויות הפנאי שלו. כחלק מתפיסתה את עצמה כרשת קמעונאית, שואפת סלקום להגדיל את מגוון המוצרים והשירותים הניתנים ללקוח בנקודות השירות והמכירה. המוצרים מוצגים בחלונות הראווה ועמדות תצוגה, ומעניקים ללקוח חוויה נוספת תחת המותג סלקום בזמן שהותו בסניפים.
שיווק המוצרים מתבצע באמצעות פרסום בקטלוג החודשי, בחשבונית החודשית ובפעילויות קד"מ. את האביזרים ניתן לרכוש במרכזי השירות והמכירות של סלקום.
את השקת קולקציית הקיץ החדשה מובילה הדוגמנית ריבי טל בת ה-23 מסוכנות "לוק". טל הצטלמה לאחרונה גם לקמפיין שמקדם את מבצע הקיץ הגדול של קוקה-קולה, שבו לוקחת חלק גם סלקום. סלקום התחברה למבצע עם "זירת המשחקים" - פעילות תחרותית תוססת ונושאת פרסים ששתוקשר על עשרות מיליוני פחיות המשקה של קוקה-קולה. סטיילינג: נוגה קון; איפור: שרון ורניק; צילום: גיא מנדלין.

תאריך:  02/07/2003   |   עודכן:  02/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il