לראשונה בישראל! חב' "עוף טוב" משיקה סדרה חדשנית וייחודית -מוצרי עוף עשויים על הגריל (מנגל) לחימום במיקרוגל.
סדרת המוצרים מבוססת על טכנולוגיה ייחודית שפותחה בארה"ב - סדרת "ממש אש".
חב' "עוף טוב" השקיעה מעל מיליון דולר ברכישת הציוד הייחודי שמאפשר לצלות את בשר העוף בתהליך תעשייתי של מנגל בייתי.
סדרת מוצרי "ממש אש" פותחה במהלך השנתיים האחרונות בהשקעה של מעל מיליון דולר.
החברה רכשה ציוד ייחודי מארה"ב שמאפשר צליית הבשר בתהליך תעשייתי המקביל להכנת מנגל בייתי.
מר שלמה ברק, מנכ"ל חב' "עוף טוב" מציין, שבשלב ההשקה הראשוני תכלול הסדרה 4 מוצרים בסדרת "ממש אש" (נתח פילה, חזה עוף, שישליק וסטייק פרגית) ומידי חודשיים יושקו 2 מוצרים נוספים בסדרה זו.
חב' "עוף טוב" משיקה בימים אלו סדרה חדשה וייחודית של מוצרים עשויים על הגריל (מנגל) בטכנולוגיה ייחודית שפותחה בארה"ב- סדרת מוצרי "ממש אש".
חב' "עוף טוב" השקיעה מעל מיליון דולר ברכישת ציוד ייחודי מארה"ב שמאפשר לצלות את בשר העוף בתהליך תעשייתי של מנגל בייתי.
סדרת מוצרי "ממש אש" פותחה במהלך השנתיים האחרונות בהשקעה של מעל מיליון דולר.
מר שלמה ברק, מנכ"ל חב' "עוף טוב" מציין, שיחודה של סדרת מוצרי "ממש אש" בעובדה שכל המוצרים צלויים בגריל באופן אותנטי בדיוק בטעם שהישראלים אוהבים לצלות בשר במנגלים הביתיים וזאת להבדיל ממוצרים אחרים הקיימים בשוק.
בכוונת חברת "עוף טוב" להשקיע כ-6 מיליון ₪ בהחדרת המוצרים: בקמפיין פרסומי, פעילות בנקודות המכירה ובפעילות קידום מכירות .
בשלב הראשון תשווק החברה 4 מוצרים בסדרת "ממש אש": נתח פילה מוכן על האש, חזה עוף מוכן על האש, סטייק פרגיות מוכן על האש ושישליק מוכן על האש, ומידי חודשיים תשיק החברה מוצר חדש בסדרה זו.
מחקרי טעימה שנערכו לסדרת מוצרים זו זכו לציונים גבוהים מאוד ולהעדפה ברורה מול מוצרים תחליפים הקיימים בשוק. סקרי הטעימה בוצעו בקרב 3 קבוצות: מבוגרים, ילדים ונוער וב-3 הקבוצות כאחת הוגדרו המוצרים כבעלי טעם וניחוח של בשר שניצלה על האש.
מחיר המוצרים ינועו בין 29.90 ₪ ל-34.90 ₪ (לאריזת 400 גרם).
מוצרי סדרת "ממש אש" ישווקו כמוצרים קפואים ולא מצוננים וזאת על בסיס מחקרים שביצעה חברת עוף טוב ומהם עלה כי הישראלים נוטים לאחסן מוצרי בשר שכאלו במקפיא הביתי.ייחוד נוסף של סדרת המוצרים היא קלות ההכנה , מומלץ לחמם את המוצרים במיקורגל למשך מספר דקות באריזה המקורית ולהנות מארוחה אמיתית בעלת ערכים תזונתיים גבוהים ובעלת ערך קלורי נמוך .
מר ברק מוסיף שלפי התוכנית האסטרטגית של החב' היקף המכירות של סדרת "ממש אש" בשנה הקרובה צפוי להיות כ-40 מיליון ₪.
היקף המכירות של חב' "עוף טוב" בשנת 2002 היה כ-290 מיליון ₪.
הסדרה משלבת ונשענת על מענה לצרכים המרכזיים של הצרכן, הנאה-הטעם הנפלא, ערך תזונתי גבוה, וקלות ההכנה.
להלן רשימת המוצרים והערכים התזונתיים שלהם:
שישליק מוכן על האש סטייק פרגית מוכן על האש חזה עוף מוכן על האש נתח פילה מוכן על האש ערך תזונתי ל - 100 גרם
137 154 116 163 אנרגיה (קלוריות)
22.5 23.5 23 23 חלבון (גרם)
1.5 0.5 1.5 2 פחמימות (גרם)
4.5 6.5 2 7 שומן (גרם)
1.3 2 - 3 מתוכו שומן רווי (גרם)
705 750 490 520 נתרן (מ"ג)
120 105 40 115 כולסטרול (מ"ג)