X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

תפתח את מערך השירות וההפצה שלה, המספק מים לברים לבתים פרטיים ומשרדים גם למכונות ומוצרי קפה
בכך למעשה, תקים מי עדן פלטפורמת שיווק והפצת מכונת קפה מקבילה לחברת-הבת שלה "פאוזה"' הנחשבת לגדולה בתחומה ומעניקה פתרונות קפה לעסקים ומשמשת יבואנית מותג העל האיטלקי LAVAZZA
מיכאל רבינוביץ , סמנכ"ל שווק וקמעונאות, במי עדן ישראל: מדובר בהחלטה אסטרטגית של החברה להפוך את מערך השירות וההפצה שלנו ל-ONE STOP SHOP לפתרונות שתיה ולהעניק ללקוחות שלנו 'חיבור אמיתי' בין המוצרים השונים
כזכור, תחום הקפה, נחשב בקבוצת מי עדן למנוע צמיחה עיקרי והיא פועלת לחיזוק ופיתוח יחידת הקפה והמשקאות החמים שלה. בשנה האחרונה רכשה פעילות הקבוצה באירופה את החברה הבריטית "שייקספיר קפה" ממפעילות פתרונות הקפה העצמאיות הגדולות ביותר בבריטניה.
חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, נכנסת לקטגוריית שיווק פתרונות קפה.
לצורך כך, תגייס מי עדן את מערך השיווק וההפצה שלה, הנחשב לאחד הגדולים בישראל על-מנת שיפיץ וישווק מכונות קפה, טעמי קפה ועזרים מעולם הקפה גם ללקוחות הפרטיים והעסקיים של החברה.
למעשה, יזכו הלקוחות הנמנים על שירות כדי המים המינרלים של מי עדן "מי עדן עד אליך", ליהנות ממספר חבילות משולבות אטרקטיביות של ברי מים מינרליים ומכונות קפה, לצד האפשרות לקבל אספקה שוטפת וישירה של קפה איכותי ומוצרי עזר לקפה, במסגרת החלוקה של מי עדן ובאמצעות צוותי ההפצה.
לשם ההמחשה, כחלק ממבצעי ההשקה, תציע החברה, חבילה ייחודית אשר תשדרג את חווית הקפה, באמצעות מחירים אטרקטיבים על מכונות ייחודיות דוגמת lavazza blue 1000 המתאפיינת בהספק עבודה גבוה ובעיצוב יוקרתי מבית מדרשו של מעצב מותג העל FERRARI וכן באמצעות אספקה שוטפת של מים מינרלים איכותיים, קפסולות קפה ועזרים אחרים לצד אחריות ושירות כוללים.
הכניסה לפעילות השיווק של מי עדן בתחום הקפה, נעשית במקביל לפעילות "פאוזה" חברת-הבת של הקבוצה. פאוזה, הינה חברת אספקת שירותי הקפה לעסקים הגדולה והמובילה בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של מכונות קפה ומוצרי קפה של יצרנים מובילים בעולם כולל חברת לוואצה האיטלקית. לחברה מחזור מכירות בהיקף שנתי של כ-85 מיליוני שקלים.
תחום הקפה הינו תחום, שקבוצת מי עדן בכללותה רואה בו מנוע צמיחה עיקרי ופועלת לחיזוק ופיתוח יחידת הקפה והמשקאות החמים שלה. לשם ההמחשה, במהלך השנה האחרונה רכשה פעילות הקבוצה באירופה (EDEN SPRINGS) את חברת הקפה הבריטית "שייקספיר קפה" ממפעילות פתרונות הקפה העצמאיות הגדולות ביותר בבריטניה.
"הכניסה של מי עדן לתחום שיווק הקפה לבית ולמשרד הנו חלק מהאסטרטגיה שלנו", אומר מיכאל רבינוביץ סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן ישראל, "הכניסה לתחום, מאפשרת לנו, כחברה, להגדיל את היקף השירותים והמוצרים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו ולהפוך את מערך ההפצה והשירות ונקודות הממשק שלנו עם הלקוחות ל- ONE STOP SHOPבעולם פתרונות השתייה . במקביל, גם הצרכן עצמו מקבל ערך מוסף מהחיבור, באמצעות חבילות משולבות ואטרקטיביות ושירות איכותי ומתקדם, גם בעולם הקפה, כפי שכבר התרגל בשירות כדי המים שלנו".
לפרטים נוספים: שטרן אריאלי יח"צ 03-6122130
תאריך:  22/11/2011   |   עודכן:  22/11/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
'מי עדן' נכנסת לתחום שיווק הקפה לבית ולמשרד
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פיני קבסה
סגנית הנשיא ומנכ"ל המכללה, שלומציון לולו: "אנו גאים לפתוח השנה את המחלקה היחידה בירושלים להנדסת מכונות, ושמחים להיות עמוד תווך חשוב בהשארת צעירים בירושלים וחיזוקה כעיר אקדמית"
שרית גבאי
כל משלוח שיגיע למחסן החברה בארה"ב בין התאריכים 21/11- 16/12/2011
יזכה את בעליו ברמקול יוקרתי המתאים לסמארטפונים, מחשבים ניידים, נגנים ועוד.
גלעד אמיר
למעלה מ-1300 השתתפו בכנס השנתי של פתרונות ה- CAD מבית Autodesk שערכה אומניטק
אסף דרגן
אייל מדינה
רד- האט, הספקית המובילה בעולם בפתרונות קוד פתוח, חשפה בכנס Red Hat Symposium שערכה בשבוע שעבר את הגרסה השלישית והחדשה של Red Hat Enterprise Virtualization ((RHEV אשר צפויה להשתחרר עד סוף השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il