X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בתאריך 29.11.11 נחשף בכנס חגיגי, שיתוף הפעולה אקדמי, טכנולוגי ואסטרטגי בין קבוצת "כלמוביל" והמכללה הטכנולוגית רופין לשנת הלימודים 2012
▪  ▪  ▪

ביום ג' ה- 29/11 התכנסו באולם הכנסים של המכללה הטכנולוגית רופין בכירי קבוצת הרכב "כלמוביל" והסגל המקצועי של המכללה הטכנולוגית רופין לחשיפת שיתוף הפעולה בין הגופים, לעיני הסטודנטים בפעם הרביעית.
שיתוף הפעולה המחודש נפתח בתצוגת רכבים מתקדמת מבית "כלמוביל" בקמפוס הירוק של המכללה הטכנולוגית רופין, החוגגת השנה יובל להקמתה. בהמשך נערך טקס פתיחה רשמי בו הכריזה "כלמוביל" על מכשור טכנולוגי שינתן לסדנאות הרכב של המכללה, הוצגו תוכנן של ימי הדרכות מקצועיות וסיורים בנושאי טכנולוגיות רכב מתקדמות וכן מספר המלגות שינתנו לתלמידים מצטיינים ממגמת הרכב במכללה.
איחוד כוחות מקצועי זה מאפשר חיבור, טבעי כמעט, בין ידע טכנולוגי רב המצוי בחברות הרכב המובילות בעולם עם תוכניות לימודים מתקדמות המאפשרות להכשיר את בוגרי המכללה הטכנולוגית באמצעים טכנולוגים חדשניים ובכך לקדם את הבוגרים להשתלבות מוצלחת בחברות הרכב בישראל.
שיתוף הפעולה יתמקד במספר תחומים עיקריים ביניהם יצירת חיבור בין המכללה הטכנולוגית רופין ל"כלמוביל" כגשר לחיבור בין האקדמיה לתעשיה, הקניית ידע מקצועי טכנולוגי תוך חיבור ישיר לעולם המעשי. חשיפה, הבנה וחיבור הסטודנטים לשטח ומכך יצירת הזדמנויות עבודה לבוגרים, הפריה הדדית והרחבת הרשת החברתית - עסקית של הסטודנטים.
מכלמוביל נמסר כי: "החברה רואה בשיתוף הפעולה האקדמי ובהכשרת הדור הבא של מקצועות הרכב יעד אסטרטגי לפעילותה. כלמוביל רואה זכות וחובה לתמיכתה בהכשרת הסטודנטים". עוד נמסר כי "ענף הרכב, בהיותו עתיר טכנולוגיות, זקוק כיום לכוח-אדם מיומן ואיכותי שיתמצא במכלול הדרישות הקיימות בשוק, ושתוף הפעולה עם המכללה הטכנולוגית רופין מהווה קרש קפיצה והזדמנות למינוף ולהתפתחות מקצועית. פריצת הדרך שעושים כלי הרכב החשמליים החדשים של הקבוצה מוכיחה את השינוי החל בענף ובדרישות הצרכן, המעוניין בחדשנות ומובילות טכנולוגית, ובכוונתנו לספק לצרכן את כל המידע המקצועי לו הוא זקוק.
מנכ"ל המכללה הטכנולוגית רופין הגב' תמי צוקרמן מוסיפה: "שיתוף פעולה חשוב זה הוכיח את עצמו בעבר, והראה כי שילוב לימודים מתקדמים תוך חיבור תדיר לשטח המקצועי, מאפשר הכשרת בוגרים טובים יותר, מקצועיים יותר ומחוברים יותר לעולם המקצועי בו הם צפויים לעסוק; וכמובן מקל על הסטודנטים מציאת עבודה בתום לימודיהם." צוקרמן הוסיפה ואמרה כי: "אנו מברכים על שיתוף פעולה, אשר ימצה את יכולותיו הרבות בהכשרה והשמה בכל מגמות המכללה ביניהן תעשיה וניהול, מכשור ובקרה, אלקטרוניקה, הנהלת חשבונות ומגמות נוספות, ומאמינים כי הוא ימנף ויעשיר הן את הסטודנטים והן את ענף טכנאות הרכב בישראל."
דבורה פינקלשטיין מנהלת מחלקת פיקוח ומידע במה"ט: " אירוע חשוב זה הינו פרי חשיבה מעמיקה ומתקדמת, המממש את מטרתו של מה"ט, בנושא יצירת ופיתוח כוח אדם מיומן ברמת הנדסאי לצורכי המשק והתעשיה. אנו תומכים בקשר החשוב בין התעשיה לבין המכללות ומאמינים כי שיתוף פעולה חדשני זה יתרום רבות למיתוג תואר הנדסאי בתעשיה ובחברה הישראלית בכלל." עוד הוסיפה פינקלשטיין: "מודל מוצלח זה מוצג בימים אלו בפני מכללות ותעשיות נוספות לפיתוח קשרי גומלין מועילים נוספים."
תאריך:  04/12/2011   |   עודכן:  04/12/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
שיתוף פעולה בין המכללה הטכנולוגית רופין לקבוצת "כלמוביל"
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גליקמן אלינור
תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער בשיתוף תיאטרון גבעתיים מציגים את האלטרנטיבה האיכותית והמשתלמת לחג החנוכה
זהר נוי
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), המומחים לקול שהמציאו את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרו יותר משמונה מיליון מכשיריmagicJacks® , הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה אישרה פיצול מניות: שתיים תמורת אחת שישולמו בצורת מניות הטבה 100% ב-1 בדצמבר 2011, לבעלי המניות שרשומים נכון ליום 12 בדצמבר 2011
מועצת הצמחים
שרית גבאי
וודקה אריסטוף מקבלת בזכות טעמה האיכותי הערכה ועיטורים רבים המשקפים את העובדה שכיום היא נחשבת לבין 10 המותגים המובילים של וודקה בעולם
שפירא הילה
הקמפיין החדש מציג לראשונה יחד מגוון מוצרים מבית סמסונג ומביא לידי ביטוי מהפכות טכנולוגיות שסמסונג הובילה בעולם ובישראל; הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובאינטרנט למשך כשלושה שבועות באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל מקבוצת פובליסיס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il