X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
למנהלת הבכירה הוותיקה ניסיון עשיר בחברות טכנולוגיה בינלאומית שונות, כולל הנפקות רבות
▪  ▪  ▪

Kenshoo חברה גלובלית לתוכנות שיווק דיגיטלי, הודיעה היום על מינויה של שרית פירון לתפקיד מנהלת הכספים הראשית. פירון, תוביל את כל ההיבטים הכספיים ונושאי כוח האדם בתקופה שבה החברה ממשיכה להתרחב בעולם.
מוקדם יותר השנה נבחרה Kenshoo במקום השלישי כחברה הטכנולוגיות המתפתחות במהירות הרבה ביותר בישראל בדירוג של Deloitte, עם צמיחה של 5,926 אחוזים ברווחיה במשך חמש שנים. לאחרונה, הודיעה Kenshoo על התרחבות באירופה ופתיחת משרדים חדשים בצרפת ובגרמניה. נכון להיום, מועסקים בחברה למעלה מ-250 עובדים ב-14 משרדים ברחבי העולם. החברה מספקת שירותים ל-23 מהחברות ברשימת ה- 50 Fortune, שעם לקוחותיה נמנים 9 מתוך 10 הרשתות המובילות של סוכנויות הפרסום. נוסף על כך, משתמשות 7 מתוך 10 חברות קמעוניות בינלאומיות במוצרים של Kenshoo לשיפור יכולות השיווק הדיגיטלי שלהן.
פירון, בתפקידה הקודם ב-MediaMind, ספקית בינלאומית של פתרונות פרסום דיגיטליים, סייעה בניהול צמיחתה של החברה ל-450 עובדים ב-35 מדינות, בהנפקתה, ומכירתה ל-DG. היא בעלת יותר מ-20 שנות ניסיון בחברות הייטק שונות, בינהן -Olive Software, ו P-Cube-(שם הובילה את מכירת החברה ל-Cisco). בעברה שימשה כמנהלת כספים ראשית ב-RADCOM, ספקית מובילה של פתרונות ניטור לרשתות תקשורת.
"אני שמחה להצטרף לצוות העובדים המוכשר של Kenshoo ולעזור בניהול צמיחתה המואצת", אמרה פירון. "Kenshoo הוכיחה את יכולתה לספק פתרונות ברמה הגבוהה ביותר לכמה מהסוכנויות והמותגים הגדולים בעולם. תפקידי יהיה להבטיח שהחברה תמשיך לצמוח ולהשיג תוצאות העולות על ציפיותיהם של הלקוחות, העובדים ובעלי המניות כאחד."
"לאחר מסע גיוס מקיף, שבמהלכו נפגשתי עם כמה מהמוחות הפיננסיים המבריקים ביותר בתחום, הגעתי למסקנה ששרית היא פשוט הטובה ביותר" , ציין יואב יזהר-פרטו, מנכ"ל Kenshoo. "שרית מביאה עמה ניסיון, התלהבות, יושרה והתמקדות בביצועים, ההולמים באופן מושלם את התרבות הארגונית של Kenshoo. אנו מאושרים ששרית מצטרפת לצוות , ומצפים בקוצר רוח לניצוחה על ניצול ההזדמנויות הרבות בשוק לטובת לקוחותינו."
אודות Kenshoo
Kenshoo היא חברה לייצור תוכנה לשיווק דיגיטלי, המפתחת פתרונות טכנולוגיים לשיווק באמצעות מנועי חיפוש, מדיה חברתית ופרסום מקוון. מפרסמים, סוכנויות וספקי שיווק מפיקים הכנסה שנתית של יותר מ-15 מיליארד דולר ממכירה ללקוחות תוך שימוש בתוכנות: Kenshoo Enterprise, Kenshoo Local ו-Kenshoo Social. פלטפורמת Kenshoo Universal מספקת אוטומציה, מודיעין עסקי, אינטגרציה ויתרונות גודל לשיפור ההשקעות בשיווק. Kenshoo נותנת שירותים ל-6 מ-10 קבוצות המלונות הבינלאומיות המובילות, ל-7 מ-10 החברות הקמעונאיות המובילות, ל-7 מ-10 חברות התיקשוב המובילות, ל-9 מ-10 רשתות הפרסום המובילות, ול-23 מהחברות ברשימת 50 Fortune. עם קמפיינים ביותר מ-100 מדינות, הלקוחות של Kenshoo כוללים את Accor, Annalect, Barnes & Noble, CareerBuilder, Facebook, Havas Digital, Hitwise, iREP, John Lewis, LendingTree, Sequoia Capital, ו-Arts Alliance. אנא בקרו באתר האינטרנט [קישור] למידע נוסף.
Kenshoo הוא סימן רשום שלLtd. Kenshoo. שמות אחרים של חברות ומותגים עשויים להיות בבעלותם של בעליהם, בהתאמה.
ליצירת קשר:
אריאל רוזנשטיין
Director of Product Marketing
Kenshoo
03-7466500 שלוחה 530
Ariel.Rosenstein@Kenshoo.com

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  07/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת Kenshoo מגייסת את שרית פירון כמנהלת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אולמדיה-דורן יחסי ציבור
לילך סולומון
אבריאל בן דור
ועידת האנרגיה ועסקים 2011 התשיעית, אותה יזמו אקו אנרג'י וחברת תכלית הפקות, התקיימה בכפר המכבייה בר"ג
אבריאל בן דור
חברת CIS הישראלית הקימה "קניון קופונים" לנשים בבריטניה בעלות של כ-12 מיליון ש"ח    "מאחורי המיזם עומדים משקיעים ישראלים, שזיהו את הפוטנציאל הגדול ובהשקעה במדינות שעדיין אינן רוויות באתרי קופונים"
עדי אדרי
חודשיים מתנה בביטוח מקיף לרכב וגם חודש מתנה בביטוח חובה ברכישת מקיף וחובה    המבצע בתוקף במהלך חודש דצמבר למצטרפים חדשים דרך מוקד השירות הטלפוני של החברה: 03-5555555
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il