X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אדום שחור וכתום – שלישייה מנצחת של צבעי האש . הם מתקשרים אלינו בחג החנוכה. אך, בהחלט מתמזגים בהרמוניה נהדרת גם בעיצוב הבית. כל צבע מקבל את המגע האישי שלו ושילובם יחד הופך כל חלל לדרמטי ואנרגטי
▪  ▪  ▪

הצבע השחור זוכה להתעניינות רבה מצד אמנים ומעצבים בשל העומק והשונות המאפיינים אותו", אומרת רוית ליפשיץ ציון , מנהלת הפרסום בקבוצת 'נגב' "הוא משדר אלגנטיות ויוקרה ובפנג שואי, משויך ליסוד המים ומתקשר לעוצמה וחיים. רבים נוטים לשלב בעיצוב את השחור ביחד עם הצבע הלבן ואלו הם בעצם ניגודים משלימים שמתחברים לאחד שלם. בנוסף, הצבע נחשב בעל צבע שמשדר אנרגיות רבות ויוצר זרימה חיובית וחזקה בבית".
"רהיטים בצבע שחור בשל האלמנט המנוגד שלהם יוצרים סגנון מיוחד בחדר וגורמים לו למראה הקלאסי" מוסיפה טלי בציר, מנהלת השיווק בחברת GROHE, "העומק שבצבע השחור יוצר צל בשילוב עם צבעים מסוימים ויוצר אווירה שלמה בחדר. למשל, אם אתה מעוניין בהרגשה חמה, הוסף אור צהוב לחדר מעוצב בשחור, וזה יגדיל אות החדר ויצור תחושת חמימות. "
צבע חם נוסף הוא צבע בורדו יין המספק השפעה עשירה ודרמטית בבית. גל יערי מעצבת מרשת קארה דיזיין בית משוגעים לעיצוב מוסרת, "מדובר בפיגמנט בגוון עמוק המוסיף עומק ותחכום לחדרי הבית. גווני בורדו ניתן לראות כמעט בכל דבר החל מצמחים, פרחים, אביזרים דקורטיביים ועד ריצופים וחיפויים. אך בגלל השפעתו הכל כך דרמטית, נגיעה קטנה יכולה ליצור השפעה גדולה". שיקה אברהמי, מבעלי מותג התאורה יאיר דורם מוסיף לדבריה, "לצבע הבורדו יכולת נפלאה לאזן צבעים בהירים בחדר. גופי תאורה בגוון בורדו המשלבים נורות בגוון צהוב יוצרים תחושה נעימה ורכה בבית" הוא מסביר, "בשל גוון הבורדו הכהה , גוף התאורה סופג אור ומנטרל קליטת אור מבחוץ. כך, נוצרת תפאורה מאוזנת בחלל הבית בכל שעות היום ".
הצבע חום טבעי מתקשר אלינו ישר לתחושת ביתיות. גוון זה מכיל בתוכו סיפורים שלמים שכן משמעות הצבע הזה הוא חזרה לשורשים, למקום המעוגן והבטוח ביותר בבית. הוא נתפס כצבע סולידי, אמין ומכובד שיוצר תחושת חמימות מיידית. גווני החום הם רבים וכל אדם יכול למצוא את גוון החום אליו יתחבר יותר. "בסביבת מגורינו,נוכל ליצור אווירה המחוברת לטבע, באמצעות שימוש באלמנטים חומים רבים: רהיטי עץ, קערות עשויות עץ מלא, מחצלות טבעיות וכמובן ספות וכסאות אוכל" מסבירה גבריאלה באומגבטן בעלת גלריית VASTU לעיצוב, בבצרה.
גם לצבע הצהוב השפעה ניכרת באווירה בבית. הוא ידוע כאחד מאוצרות הטבע הגדולים ביותר ונחשב לצבע עשיר, בולט ועוצמתי. הגוונים הצהובים בכלל והזהב בפרט יוצרים מראה חם, אצילי ויוקרתי. מתכת הזהב בהקשר זה, נדירה יחסית, ולה מעמד מיוחד של סימול מעמד חברתי באמצעות התקשטות בו ושימוש בו בעיצוב הבית ונחשב לצבע 'מיתולוגי', זוהר,עשיר, מרגש ואקסקלוסיבי. "הזהב ידוע כצבע יוקרתי ונובורישי בשל ערכו". מסבירה מיכל נוף, מנהלת השיווק של רשת ויה ארקדיה, דומוסיפה, "לפי שיטת התוויות, המבוססת על התפיסה המערבית של הפנג שווי הזהב בעיצוב הבית מייצג בגרות, מנהיגות והגשמת יעדים. כמו-כן, הוא ידוע כמעניק תחושת טוהר, הרמוניה וניקיון".
יש אנשים שמעדיפים את המראה הבהיר ויש את האחרים שאוהבים את הגוונים עמוקים, עשירים וכהים המזכירים להם קפה מרגיע בצרפת. הרעיון הוא שכל אדם ימצא את שאהבה נפשו ותיהנו מהחלל המיוחד הזה שידוע בתור הבית שלכם.

תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  11/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלינור גליקמן
לראשונה ! פסטיבל סרטי ילדים ונוער הבינלאומי של סינמטק ת"א יתארח בסינמטק שדרות בחנוכה 25-27 בדצמבר, 2011
יובל גמליאל
בעקבות השינויים בהרגלי הצריכה של הישראלים: פורום מסחר אלקטרוני מוקם באיגוד לשכות המסחר
אמיר גלעד
אתר ומותג הילדים המצליח מוגובי משיק בשיתוף עם חברת "אילנית" בובות פרווה בדמות מוגובי
זהר נוי
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), המומחים לקול שהמציאו את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרו יותר משמונה מיליון מכשירי magicJacks®, הודיעה היום שבכוונתה להציע 1,200,000 מהמניות הרגילות שלה ובעלי מניות מסוימים של החברה מתכוונים להציע 300,000 מניות רגילות בהצעת מכר לציבור עם חיתום
ענת פז
נמל אשדוד יהיה היעד הראשון בישראל של אוניית Humber Bridge – אוניית המכולות הגדולה ביותר שפקדה את ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il