X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

פמי פרמיום, חברת מתן השירותים המובילה בישראל, המספקת שירותים מגוונים לכ-2,300,000 לקוחות קצה בפריסה ארצית, משדרגת את מערך השירות הממוחשב, ותטמיע את מערכת CRM Siebel של אורקל בכל מחשבי החברה. את השדרוג תבצע חברת יוניטסק.
מערכת ה – CRM החדשה תרכז, תמיין ותטפל בכל ההסכמים של פמי פרימיום אל מול חברות הביטוח ומשרדי הממשלה, ותדע להתאים לכל לקוח קצה את נותן השירות הטוב והקרוב ביותר אליו תוך שימוש בטכנולוגיית GPS. זאת ועוד, באמצעות המערכת החדשה יוכלו לקוחות פמי פרימיום ליהנות מערוצי שירות מגוונים, כגון פורטלי אינטרנט והודעות SMS שיעדכנו בזמן אמת על התקדמות הטיפול בפנייה.
לדברי צחי בן-ששון, מנהל מערכות המידע של פמי פרימיום, "המערכת החדשה תייעל את עבודת החברה אל מול אלפי הספקים ונותני השירות הקשורים עמה. לקוחות פמי ייהנו אף הם ממענה מהיר ויעיל לכל קריאה ובקשה".
לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות אפליקציות באורקל ישראל, "המערכת המיושמת היא מערכת הליבה של פמי פרימיום, ובה יתנהלו התהליכים העסקיים המרכזיים של החברה. המערכת אמורה לקצר ולייעל את תהליכי השירות של החברה, כמו גם את עבודת החברה מול אלפי הספקים שעובדים עם פמי ביומיום (גרר, אינסטלטורים, רופאים ועוד), ולספק כלים אנליטיים לניתוח ולמעקב אחר פעילויות החברה ועוד".
פמי פרימיום, הנמנית עם חברות קבוצת דוידוף, מספקת שירותים מגוונים ליותר מ-2.3 מיליון לקוחות של חברות הביטוח, משרדי ממשלה ארגונים ועסקים. מוקד התפעול והבקרה של החברה ומאות המומחים ובעלי המקצוע המיומנים הפועלים בשירותה מעניקים מידי שנה מענה לכ-2.4 מיליון פניות שירות בתחומי הבריאות וביקורי רופא עד הבית, הרכב, תיקוני חשמל ומכשירים, אינסטלציה ושירותים נבחרים כסיוע למשפחות חיילים וקצינים המשרתים במילואים.
תאריך:  28/12/2011   |   עודכן:  28/12/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תאיר סגל
השבוע משיקה מאוחדת יישום סלולרי חדש וייחודי המאפשר נגישות למידע של מאוחדת on-line ושימוש נוח ומיידי בכל שירותי הבריאות לכל המגזרים ומכל מקום, בקלות, בנוחות ובמהירות. היישום החדשני מותאם לכל המכשירים הניידים הנפוצים וביניהם אייפון, אנדרואיד, בלקברי ומבחר מכשירי נוקיה
ענת פז
משטרת ישראל בחרה במערך האבטחה של חברת נמל אשדוד כטוב ביותר מקרב 70 מעברי גבול בישראל
לאור עילם
עמית בוהנסקי מסיים את תפקידו כמנכ"ל קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות
לאור עילם
מהיום גם מי שאינו תושב תל אביב יכול לשכור אופניים באמצעות כרטיס אשראי    בימים אלה הסתיים שלב ההרחבה של פרויקט "תל-אופן", פרויקט השכרת האופניים החדשני והמצליח של עיריית תל אביב. עד היום רק תושבי תל אביב יכלו לשכור אופניים, מהיום כל אחד יכול לשכור אופניים באמצעות כרטיס אשראי. הפרויקט שמפחית את זיהום האוויר ואת עומסי התנועה, מהיום גם מסייע לתיירות בישראל
לאור עילם
הצלחה לפרויקט הייחודי והראשון מסוגו בכפר-סבא: "ייעוץ חינם לכל יזם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il