X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
השנה יועברו הכנסות "נשף החורף 2012" של "אירועי צדקה ירושלים" (JCE) להקמת משחקייה וחדר תרפיה בביה"ס לילדים עם אוטיזם – "תשמע"
▪  ▪  ▪

עמותת "אירועי צדקה ירושלים" (JCE) מקיימת בחודש הבא "נשף ריקודים" מיוחד לצעירי ירושלים והסביבה, כחלק מיוזמה חדשנית ופילנטרופית לגיוס כספים לעמותות שונות. השנה, ההכנסות מ"נשף החורף 2012", הכולל ערב של ריקודים, ארוחת ערב ובידור, יועברו לעמותת "תשמע", המפעילה בית ספר ומרכז לילדים אוטיסטים.
את עמותת "אירועי צדקה ירושלים" הקימו שלושה צעירים: עו"ד אריה מרסקי (29), יוני ויצמן, (34), ילידת ארה"ב, ומיכל קיי (35) ילידת קנדה. המטרה: להעלות מודעות, לגייס מתנדבים וכספים למטרות צדקה בזירה הירושלמית מדי שנה.
"אנחנו קבוצת צעירים שרוצים לעשות דברים טובים: גם לגרום שמחה לצעירים וגם לתרום כסף לעמותות", מסבירה מיכל קיי. בעבר פעלה העמותה בקרב עולים מארה"ב, אך בשנים האחרונות החלה לארגן אירועים לצעירים ישראלים ועולים כאחד.
"בחו"ל אירועים כאלה מאד מקובלים ומוכרים, אבל מה צריך יותר מארוחה טובה ויוקרתית לזוג צעיר, שתייה וכמובן ריקודים. מי שעדיין לא מכיר את הטרנד הזה, מוזמן להתרגל לרעיון: גם לעשות כיף וגם להעניק תרומה למי שזקוקים לכך באמת", מסביר עו"ד אריה מרסקי. "אנו מאמינים כי צדקה אינה חייבת להיות חוויה עצובה ומדכאת. צדקה יכולה להיות מרוממת, מרגשת ופרסונאלית. ייעודה של אירועי צדקה ירושלים היא להעצים אנשי מקצוע צעירים עם משאבים, לתרום מזמנם וכישרונותיהם ולהתאסף יחד באווירה מהנה, רגועה ומרגשת לטובת הנזקקים".
מאז 2003, JCE הפיקה אירועים רבים ואפשרה לאלפי המשתתפים להצטרף יחד ולתת תמיכה לארגונים שונים לטובת הקהילה בירושלים. "במבט קדימה, JCE מתכננת להרחיב את האירועים שלה, כדי לגייס כספים עבור ארגוני צדקה ברחבי המדינה על-מנת לתרום לעשייה הציבורית למען נזקקים בערים וקהילות שונים ברחבי ישראל".
"הנשף השנתי של JCE, ארועי צדקה ירושלים, הוא נשף לכל דבר, כולל קוקטיילים, סעודת גורמה ומסיבת ריקודים, כשהכל במטרה לגייס כסף לצדקה. הנשף מיועד לצעירים בגילאי 20-45 ויתקיים באולמי "מסיק" בקיבוץ רמת רחל ב-23 בפברואר 2012", מוסיפה יוני ויצמן. הנשף ייפתח במסיבת קוקטייל ולאחר מכן יוזמנו האורחים להיכנס לאולם הנשפים לארוחת גורמה בת שלוש מנות הכוללת יין, בירה ובר פתוח. בסיום הארוחה יהפוך האולם למסיבת ריקודים עם די. ג'י ועוד הרבה הפתעות!
השנה החליטה JCE לסייע במימון בנייתה של המשחקייה וחדר התרפיה ב"תשמע" – בית הספר ומרכז לילדים אוטיסטים, המסייעת לילד לממש את הפוטנציאל המלא שלו ומספק תמיכה לכל המשפחה. ב"תשמע" נעזרים במודל ה-ABA לתרפיה התנהגותית ו-DIR לתרפיה רגשית כדי לעודד תקשורת. "ללא JCE, ספק אם 'תשמע' היו יכולים לבנות את החדרים האלה ולרכוש את הציוד הנחוץ", מסבירה מיכל קיי.
מאז הקמתו, גדל מספר הילדים ב"תשמע" והתרחב במהירות ומספרם אינו תואם את תנאי מבנה בית הספר שאינו עונה על הצרכים. עובדה זו משפיעה על המבנה הסוציו-אקונומי של אוכלוסיית תלמידיו, משפחות התלמידים אינן מסוגלות להפעיל תוכנית עשירה כזו באופן עצמאי. למרות תמיכת הממשלה והעירייה – מכסה תמיכתן כ-70 אחוזים בלבד מסך התקציב השנתי הדרוש, עובדה הגורמת ל"תשמע" להישען על נדיבות ליבם של קרנות, חברות ותורמים פרטיים כדי לעמוד בהוצאות החיוניות.
פרטי ההתקשרות עם עמותת "אירועי צדקה ירושלים" וכן לרכישת כרטיסים לנשף הריקודים:
  • twitter: @jceorg

תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טרנד חדש בירושלים: נשף ריקודי צדקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דיקלה חנן
Azzedine Ala?a in the 21st century - תערוכת קוטור ייחודית שסוקרת את פעילותו של מעצב העל אזאדין אלייה נפתחה בהולנד ותציג עד חודש מאי השנה
זיוה וייס
יחיאל שבי
משרד התקשורת קובע: מתן "הטבה מותנית", למנוי חדש, בדמות מתנה או סבסוד של מכשיר אלקטרוני (טלוויזיה, טאבלט ועוד), אשר תישלל ממנו כאשר יעזוב את החברה, יוצרת חסם מעבר מלאכותי והינה מנוגדת לחוק
עזאל ותיק
אורן כוכבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il