X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ADTECH משיקה ערכה חדשה לשילוב פרסומות בסלולר (Mobile SDK), אשר לראשונה תהיה מתואמת עם תקן ה- MRAID 2.0 ותאפשר שילוב פרסומות RICH MEDIA מלא באפליקציות בסלולר
▪  ▪  ▪

חברת ADTECH, ספקית טכנולוגיית הגשת הבאנר (ad-server) המובילה וחברת-הבת של ענקית האינטרנט AOL, משיקה את גירסתה החדשה של ערכת שילוב הפרסומות בסלולר (Mobile SDK); הראשונה מסוגה אשר מתואמת עם התקן MRAID 2.0 של לשכת הפרסום האינטראקטיבי ( IAB).
ערכות לשילוב פרסומות בסלולר מהוות שחקן מרכזי בעסקים. ערכות אלה מאפשרות לחברות להרחיב את עסקיהן ולשלב מודעות פרסומת באפליקציות בסלולר. יחד עם הפתרון הכולל של ADTECH להגשת באנר (Ad-serving), לקוחות יכולים לנהל ביתר קלות את הפרסומות ה- Display, הוידיאו והמלאי הסלולרי, בכלי אחד המאפשר חסכון בזמן ובתקציב.
כל המאפיינים של מערכת ניהול הפרסומות של ADTECH, זמינים לפרסום בתוך האפליקציה עצמה, כגון; ניהול המלאי, עדיפויות הקמפיין והתדירות. מאפיינים נוספים כוללים; אופטימיזציה של שליחת קמפיין פרסומי ספציפי באמצעות פילוח ממוקד; כמו למשל, על-ידי שמה של האפליקציה וגרסתה של הערכה בה נעשה שימוש, לשילוב פרסומות בסלולר. כמו-כן, יש אפשרות גם למעקב אחר תדירות חסימה של הפרסומות בין מספר רב של אפליקציות, המבטיחה שכל פרסומת תועבר רק פעם אחת בתקופת זמן נתונה.
בין המאפיינים החדשים בערכה, ניתן למצוא: העברה של הפרסומות גם כאשר המכשיר כבוי, יצירה פשוטה של הבאנר באמצעות התמיכה של MRAID, ניהול קל ונוח של ה - RICH MEDIA בפלטפורמות הסלולריות השונות, אחסון ב'זכרון המטמון' מודעות עם תוכן RICH MEDIA מהיר, תיאום המלאי מול שותפים ברשת, מיזוג פתרונות עבור רשת האינטרנט בסלולר ואפליקציות, Display ווידיאו.
בתגובה להשקה, ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH, אומר: "האינטרנט הסלולרי הפך במהרה למדיום תקשורתי פופולרי ומשתמשים רבים, מתקשים כבר לתאר את חייהם בלעדיו. בזמן שמספר המשתמשים באינטרנט בסלולר גדל בהתמדה, פרסום ברשת האינטרנט בסלולר הופך למשמעותי יותר. ה- ADTECH Mobile SDK מספק הזדמנות מכירה נוספת, בכך, שהיא מאפשרת ללקוחותיה, המפרסמים 'לתרגם' את שטח הפרסום באפליקציות שלהם בסלולרי להכנסות."
ADTECH הוקמה ב-1998 כחברה בינלאומית המתמחה בהצעת פתרונות בתחום הפרסום באינטרנט – Ad Serving. ADTECH הינה חלק מענקית האינטרנט AOL ומהווה עבורה את הפלטפורמה הטכנולוגית לפרסום באינטרנט. ADTECH מספקת למעלה מ-14 שנה פתרונות לפרסום באינטרנט בכל העולם. מוצר הליבה של החברה הינו ה- ADTECH IQלפרסומות תצוגה, וידיאו, סלולר ו- .RICH MEDIAהמוצר מאפשר למומחי שיווק, מפרסמים ופרסומאים לנהל ולנתח את דרכי הפרסום בתוך סביבת ניהול אחת.

תאריך:  27/02/2012   |   עודכן:  27/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלאי תקשורת
מזגן לבית היא רכישה שמלווה אתכם לאורך שנים רבות, לכן רצוי לבצע אותה בחכמה. לפני שבוחרים מזגן לבית החדש, ישנם מספר דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת. חברת 'טורנדו' מעניקה טיפים מקצועיים לבחירת מזגן:
חנן נה
הפרס ניתן לחברה על-ידי Skyworks עבור חדשנות טכנולוגית והוזלת עלויות ייצור שאיפשרו ל-SKYWORKS לתת מענה לדרישות לקוחותיה
אבירם גבעוני
מושב הדיון "נדל"ן מניב בישראל - פריחה מסוכנת" שייערך במסגרת פסגת הנדל"ן של "גלובס", ידון גם בסוגיה האם כניסת המותגים הבינלאומיים דחתה את קץ הפופולריות של הקניונים בישראל
סיגל איל
חברת קרסו מוטורס, יבואנית רכבי ניסאן בישראל, מורידה את מחיר הניסאן אקו מיקרה עם גיר ידני: המחיר המקורי של הרכב, אשר עמד על 74,900 שקל ירד ל-69,900 שקל
הילה עובדיה-אקרמן
מציעה סמארטפונים מבוססי אנדרואיד עם הגנה על תכנים אישיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il