X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ניתן לגשת ולצפות במידע באופן מאובטח מכל מקום ומכל מכשיר! - משיקה אתר מנויים ייעודי לצד אפליקציה לצפייה גם מהסמארטפונים והטאבלטים לרגל ההשקה- מציעה החל מהיום לכלל גולשי האינטרנט בישראל (גם ללקוחות החברות המתחרות) את השירות בנפח 2 ג'יגה בייט בחינם!!!
▪  ▪  ▪

חברת בזק בינלאומי משיקה שירות הגיבוי האוטומטיPrivate BackUp , המבוסס "מחשוב ענן" ומיועד לציבור הלקוחות הפרטיים בישראל.
מדובר בשירות גיבוי ואחסון איכותי ומתקדם עם ממשק ידידותי ונוח בשפה העברית.
השירות החדש, מבית חברת התוכנה העולמית Trend Micro מאפשר ללקוחות לבצע גיבוי אוטומטי של הקבצים החשובים והיקרים להם. התמונות, המסמכים, הסרטים המשפחתיים וכל מידע אישי וחשוב נוסף, יגובה באופן אוטומטי -על השרתים המאובטחים של בזק בינלאומי, בסביבת ענן ייעודית אותה הקימה החברה עבור משתמשי השירות.
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי: "רבים מאתנו אומרים "לי זה לא יקרה" , אבל בעידן הדיגיטלי של היום, יותר ויותר אנשים מבינים כי עליהם לדאוג לגבות את המידע השמור על המחשב. בזק בינלאומי משיקה היום את הפתרון המתקדם והידידותי ביותר לאבטחת המידע האישי, בשפה העברית ובתמיכה מלאה. אנו מזמינים את כל גולשי ישראל לשמור על התוכן והמידע היקרים להם וליהנות משירות הגיבוי החדש והמאובטח שלנו –בחינם"
במסגרת שירות ה- Private BackUp, התיקיות אותן בחר הלקוח לגבות, ימצאו תמיד בסנכרון אוטומטי מול השרתים של בזק בינלאומי. באופן זה, כל קובץ חדש שיתווסף לתיקיה שהוגדרה מראש ככזו שיש לגבותה, יגובה באופן אוטומטי. בדומה, כל שינוי שייערך בקובץ זה, ישמר ויגובה אוטומטית אף הוא.
מעבר לגיבוי האוטומטי, בזק בינלאומי מאפשרת ללקוחות לנהל באופן פשוט ונוח את כל הקבצים גם מרחוק. החברה הקימה עבור לקוחות השירות אתר מנויים מתקדם ומאובטח www.privatebackup.co.il. העומד בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר כיום. האתר, מאפשר גישה נוחה ומאובטחת לתיקיות אותן גיבה הלקוח ממחשבו האישי וכך ניתן בקלות ומכל מקום לצפות אונליין בתמונות, במסמכים, וסרטוני הווידאו, להאזין לקבצי מוזיקה ועוד. בנוסף, ניתן להעלות ולשתף קבצים ותיקיות עתירי נפח עם חברים ומכרים באמצעות שליחת קישור בדואר אלקטרוני, שיתוף לפייסבוק, טוויטר וכו'.
כדי למקסם את חווית השירות ולצפות במידע מכל מקום, השיקה בזק בינלאומי ללקוחות השירות גם אפליקציה לסמראטפונים וטאבלטים. בשלב הראשון את האפליקציה Private BackUp ניתן להוריד עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד ובימים הקרובים גם למערכת הפעלה iOS.
במסגרת השירות מעמידה בזק בינלאומי לרשות הלקוחות, מגוון חבילות גיבוי בנפחי מידע שונים, אשר מחירן נע החל מ-9.90 ש"ח לחודש, בלבד. וכעת, לרגל ההשקה, יוצאת החברה בהטבה ייחודית לכלל לקוחות האינטרנט בישראל (גם ללקוחות החברות המתחרות) ומציעה חבילת גיבוי בנפח של 2 ג'יגה בייט- חינם!!!
לראשונה, מאפשרת החברה לכלל הציבור להצטרף לשירות ללא צורך בשיחה עם נציגי החברה, אלא ברישום באתר בזק בינלאומי בלבד.
בשונה מהפתרונות הקיימים כיום ברשת, ייחודיותו של שירות ה Private BackUp ניכרת בעובדת היותו מספק גיבוי אוטומטי מלא בממשק ידידותי, בשפה העברית ובתמיכה מלאה 24/7 של נציגי החברה.

תאריך:  03/04/2012   |   עודכן:  03/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק בינלאומי משיקה שירות גיבוי אוטומטי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שאולה אטין
מעל 1000 מלגות בהיקף של כ-7 מיליוני שקלים הוענקו לסטודנטים במכללה האקדמית להנדסה ירושלים    במהלך טקס חלוקת המלגות העניקו הסטודנטים לנשיא המכללה, עוזי וכסלר, זר פרחים כהוקרה על עיטור יקיר ירושלים
ליאור עובדיה
ביום ראשון ה- 1/4/12 בשעה 20:00 בערב החלו להתאסף באולם "סמולרש” שבאוניברסיטת תל אביב בכירים רבים במשק הישראלי לכבוד אירוע ההתרמה השנתי של עמותת "אתגרים"    האירוע נערך במעמד יו"ר העמותה, רא"ל ב(מיל.) דני חלוץ ומנכ"לית העמותה אל"מ ב(מיל.) דפנה הררי. במופע המרכזי הופיעו הזמרת ריקי גל עם מיטב להיטיה והקומיקאי, ישראל קטורזה עם קטעים ממופעו החדש
אופיר שפיגל
במידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ מתכוננים בימים אלו לגיוס עשרות עובדים נוספים
אופיר שפיגל
פארק השעשועים בא-לגן שבקיבוץ יגור פותח שעריו בפסח ומציע מגוון פעילויות לילדים
סיגל איל
דיויד גואטה, המוזיקאי שזכה בשני פרסי גרמי ובתואר הנכסף של הדי.ג'יי הטוב ביותר בעולם, יככב וילחין את המוזיקה לקמפיין של רנו טוויזי ביחד עם אשתו בטי גוטאה, שהמציאה את הטרנד של מסיבות איביזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il