X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גרטנר: תוצאות מעורבות על-פי צפי ההוצאות העולמיות של שוק ה – IT ב 2012
▪  ▪  ▪

ההוצאות העולמיות של שוק ה - IT צפויות להסתכם השנה ב-3.7 טריליון דולרים, עליה של % 2.5 בהשוואה ל-2011. כך עולה מדוח גרטנר (ניו-יורק: IT), חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית המובילה לתחום ה-ICT. זוהי ירידה בשיעור של % 3.7 לעומת תחזית הצמיחה הקודמת של גרטנר ל-2012.
שיעורי הצמיחה הנמוכים קשורים למצב המטבע האמריקני יותר מאשר לירידה אמתית בהוצאות. ההתחזקות האחרונה בערכו של הדולר האמריקני, בהשוואה למטבעות אחרים, מתמצית בהפחתת קצב הצמיחה. עם זאת, האנליסטים של גרטנר מציינים, כי כאשר מסתכלים על ההוצאות בדולר אמריקני קבוע, הוצאות ה- IT , עומדות בקצב צמיחה של % 5.2 ב-2012, המהווה עליה, לעומת התחזית הקודמת, של % 4.6.
"למרות הדאגה המתמשכת בנוגע להתאוששות הכלכלה העולמית - בעיקר בנוגע לסוגיית פתרון החובות של מדינות בגוש האירו, חששות מכך שבועת הנדל"ן בסין עלולה לזלוג ולהשפיע על שאר הכלכלה ועליית מחירי הנפט - הסימנים המוקדמים ב-2012 מצביעים על תחזית אופטימית יותר לכלכלה העולמית", אמר ריצ'רד גורדון, סגן נשיא לענייני מחקר בגרטנר.
על-פי גרטנר, ההוצאות על IT במגזר הממשלתי העולמי, צפויות להתכווץ מעט ב-2012 ו-2013, זאת, עקב צעדי ההצטמצמות בגוש האירו. על-אף הפרשנות הרבה שהושמעה בנוגע לצורך לבצע קיצוצים ממשלתיים, מאז התגלה משבר החובות במדינות שונות באירופה, השפעת הקיצוצים התקציביים של ממשלות מורגשים בהוצאות על IT באזור רק כעת. בדומה לכך, אנו מצפים כי ההוצאות של הממשל האמריקני לא יעלו ולא ירדו ב-2012, בטרם יתכווצו בשנת 2013.
בשוק העסקים הקטנים והבינוניים, אשר מייצג קרוב לרבע מכלל ההוצאות הארגוניות על IT, ההוצאות צפויות להגיע לסכום של 874 מיליארד דולרים ב-2012, ולגדול לטריליון דולר עד שנת 2016. ההוצאות של עסקים בינוניים על IT, צפויות להיות גבוהות יותר לעומת מגזרים אחרים, בכל אחת מחמש השנים הבאות, ולאורך כל התקופה אליה מתייחסת התחזית. הסיבה לעליה, נובעת מהגידול בהוצאות על תוכנות ארגוניות.
שוק ציוד התקשורת העולמי, צפוי להראות את הגידול החזק ביותר בהוצאות, שיגיעו ל-472 מיליארד דולרים ב-2012, עליה של % 6.9 לעומת 2011. גרטנר מייחסת את הצמיחה הזו, לחוסן המתמשך של שוק המכשירים הניידים, כמו גם לתחזית חיובית יותר, באשר לציוד רשתות ארגוניות, אשר מונעת על-ידי הוצאות על ציוד להאצת יישומים, אבטחת רשתות, WLAN ומתגי רשת.

על אודות גרטנר (Gartner, Inc.)
גרטנר היא החברה המובילה בעולם למחקר ויעוץ בתחומי טכנולוגיית המידע. החברה מספקת מדי יום את התובנות הטכנולוגיות הדרושות ללקוחותיה לקבלת החלטות. לקוחות גרטנר פרושים ב-11,500 ארגונים שונים בעולם, וביניהם נמנים מנהלי מערכות מידע,
תאריך:  05/04/2012   |   עודכן:  05/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרטנר: ההוצאות העולמיות 2012 שוק ה IT
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנה הראל
המערכת החדשה תאפשר לשרין להרחיב את פעילותה ולשווק את פתרונות המדידה שלה גם לעסקים קטנים בתחום היהלומים במודל של תוכנה כשירות SaaS על הענן של אמזון
דורית שמואלי
מסלול טיולים קסום למבקרים! והשקת יינות חדשים: "פטיט סירה D 2010", "זינפנדל D 2010", "שיראז D 2010 "פומה בלאן 2011", "רוזה 2011"
דורית שמואלי
יקב אסף שברמת הגולן מושב קדמת צבי, מציע סיור והסבר על תהליך יצירת היין, טעימות יין והצעות לטיולים באתרי טבע קסומים באזור מושב קדמת צבי
שעות הביקור ביקב: חול המועד פסח וערבי החג בין השעות 11:00-16:00
  מומלץ להתקשר ולתאם ביקור.
רוזנווסר רבין איה
בכירי תעשיית האנרגיה ביום החדשנות של שניידר אלקטריק
שרית גבאי
פרוקטר אנד גמבל ישראל מכריזה על שיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל    המהלך הינו חלק משתוף פעולה בינלאומי וארוך טווח של תאגיד פרוקטר אנד גמבל עם הוועד האולימפי הבינלאומי שיתפרש על פני העשור הקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il