X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ההתקן הוא ה-FPGA הראשון מסדרה 7 המיועד להתמודד עם יישומי תקשורת קווית מתקדמים ועתירי ביצועים המצריכים פתרונות חד-שבביים דלי הספק
▪  ▪  ▪

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הכריזה על הפצת ה- - Virtex®-7 X690T FPGA המשלב את המקמ"שים (מקלט-משדר) הטוריים המהירים והאמינים ביותר בתעשיה, רוחב פס מערכת גבוה ביותר ומשאבי FPGA ממוטבים ומותאמים לדרישות השוק.
התקן Virtex-7 X690T הוא הראשון מבין שורה של התקנים בסדרה 7 המיועדים להתמודד עם יישומי תקשורת קווית מתקדמים ועתירי ביצועים המצריכים פתרונות חד-שבביים דלי הספק. ההתקנים בסדרה מאפשרים ממשקים טוריים משבב לשבב, מהירים, מדרגיים וקלים ליישום, לוחות 10GBASE-KR backplane הממקסמים את רוחב הפס תוך תמיכה במרחקי הלוח-ללוח השונים של מערכות התקשורת מהדור הבא וממשקים עם רמה גבוהה של שלמות אותות למודולים האופטיים החדשים ביותר המאומתים לתמיכה במרחקי כבל של עד 80 ק"מ. לקוחות הזקוקים לנפחי מערכת ורוחבי פס גבוהים אף יותר, יוכלו בקלות להגר ל-Virtex-7 X1140T FPGA הבנוי עם טכנולוגיית ה-3D Stacked Silicon Interconnect על ארכיטקטורת ה-FPGA המדרגית והממוטבת של סדרה 7.
הפצת Virtex-7 X1140T FPGAs תואמי ממדים עם 96 מקמ"שי GTH תחל במאי.
"זיילינקס מגייסת שנים של ניסיון בתחום המקמ"שים הטוריים – עד היום הפיצה החברה יותר מ-75% מכלל ה-FPGAs הכוללים מקמ"שים טוריים – בשילוב עם ארכיטקטורת ה-FPGAs החדשניים ודלי ההספק של 28 ננומטר מסדרה 7 כדי לספק משפחה של מוצרים בעלי רמת מיטוב גבוהה עבור שוק התקשורת הקווית", אומר טים ארג'אבק, מנהל בכיר בחטיבת פלטפורמות FPGA בזיילינקס. "הלקוחות יכולים ליישם בבטחה את התכנונים שלהם כשהם מתחילים עם Virtex-7 X690T FPGAs היום וכאשר נדרשת רמה גבוהה יותר של אינטגרציה הם יכולים לעבור ל-FPGAs גדולים יותר המספקים יחס משאבים המותאם לשוק".
עד 2015 צפויה הנתונים העוברים ברשת ה-IP הגלובלית לעבור את סף הזטא-בייט ולייצג שיעור צמיחה שנתי מורכב (CAGR) של 32% בהשוואה לרמות של 2010. באופן מיוחד צפוי הביקוש לשירותי וידאו מבוססי IP להמשיך במגמת צמיחה הדרגתית והם עתידים להפוך לכוח המניע בהתפתחות הדור הבא של ציוד מיתוג רשת שכבה-2 המציע את יכולות ההשהייה הנמוכות ואיכות השירות המשופרת הנחוצות כדי להיענות לביקוש.
כדי לספק וידאו HD ישירות לבית, נדרשות יצרניות הציוד המשרת את מפעילי הכבלים לפתח דור חדש של ציוד EdgeQAM המציע כדאיות כלכלית, מיקסום נצילות ההספק ותמיכה בכל טווח האפשרויות של וידאו דיגיטלי ממותג.
על אודות Xilinx
Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתוך התכנונים של קשת רחבה של יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות. Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. הכנסותיה של Xilinx ב-2011 הסתכמו ב-2.37 מיליארד דולר. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות מפיצים, אבנט וניסקו ישראל. מנכ"ל Xilinx העולמית - משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: www.xilinx.com

תאריך:  11/04/2012   |   עודכן:  12/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרטין בוקסדורף
חברת גלמר קד"מ מכריזה על שיתוף פעולה חדש בתחום ייצור מתקני תצוגה מעוצבים , הפעם מול חברת טמפו משקאות (בירה מכבי, הייניקין ופפסי) לייצור של כ-– 150 לוחות גיר ממותגים לפיזור בנקודות מכירה ומקומות בילוי
Israel PR Newswire
שרון גונן
סילבר.נט תשווק באמצעות האינטרנט, החל מיוני 2012 את מערכת Silver.net V.masav OnClick, להצפנת קבצי מס"ב המגיעים חשופים ממערכת ERP. לראשונה בישראל, ישווק פתרון העומד בהוראות SOX ומאפשר לארגונים לעמוד בבקרות מס"ב
אופיר שפיגל
תוכנית ערב חג הפסח של רדיו צפון ללא הפסקה שודרה ביום שישי שעבר ממלון כפר גלעדי שבגליל העליון
יוסי ריבלין
ערב השקה שיתקיים בתולעת ספרים ברח' מאז"ה בתל אביב ביום שלישי 17.4.2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il