X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
היום הפתוח של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, אשר יערך ב-4/5/12, לא יהיה סתם עוד יום פתוח. במסגרתו יערך, לראשונה בישראל, משחק רב משתתפים לפתרון חידה בלשית. פותרי החידה, אשר נכתבה על-ידי המחלקה לקרימינולוגיה במרכז האוניברסיטאי, ישתתפו בהגרלת מלגות לימודים
▪  ▪  ▪

ההרשמה לשנת הלימודים הבאה בעיצומה. זה הזמן לבוא ליום הפתוח במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, שם יספקו מידע על כל המחלקות והמסלולים, ויענו לכל השאלות והלבטים.
היום הפתוח יערך ביום שישי, 4/5/12 החל מהשעה 9:00, בקמפוס התחתון של המרכז האוניברסיטאי. במסגרתו ניתן יהיה להתרשם ממגוון מסלולי הלימוד לתואר ראשון ושני, מסלולי המרכז ללימודים קדם אקדמיים, מגוון המסלולים הנלמדים במרכז לעיצוב ולטכנולוגיה לתואר הנדסאי ותוכניות לימודים מגוונות ביחידה ללימודי חוץ והמשך.
במהלך היום יוכלו המועמדים להשתתף במפגשי מידע עם ראשי המחלקות, ראשי המרכז האוניברסיטאי וכן דיקני הפקולטות, ובהרצאות על תחומי הלימוד השונים. מדובר בהזדמנות לפגוש באופן בלתי אמצעי את סגל המחלקות השונות - האקדמי והמנהלי, ולשמוע על חוויית הלימודים והמגורים ממקור ראשון - מפי סטודנטים ואף בוגרים. כמו-כן יתקיימו סיורים ברחבי הקמפוס, ובפני המשתתפים יוצגו תערוכות פרויקטים של מחלקות שונות.
חשוב להזכיר כי בהתאם להחלטת כנסת ישראל מחודש יוני 2010 כל חייל/ת או בוגר/ת שירות לאומי אשר סיים את שירותו החל מחודש ינואר 2010 והלומד במוסד להשכלה גבוהה באזור עדיפות לאומית, יהיה זכאי למלגת שכר לימוד מלאה עבור שנת לימודיו הראשונה לתואר ראשון - שלא על חשבון הפיקדון הצבאי. המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון גאה להיות המוסד היחידי המאפשר לך גם ליהנות מהזכאות למלגה, גם מלימודים במרכז הארץ וגם לזכות בתואר אוניברסיטאי מהשורה הראשונה.
בנוסף, המועמדים שיגיעו ליום הפתוח יוכלו ללמוד על מגוון האפשרויות לקבלת מלגות וסיוע כלכלי, כאמור, מעונות, הסעות, שילוב לימודים תורניים בלימודים אקדמיים ועוד. כך למשל, מועמדים אשר ירשמו ללימודים במהלך היום הפתוח יזכו במלגה של עד 500 ש"ח.
לראשונה בישראל תיערך חידה בלשית – שנכתבה על-ידי המחלקה לקרימינולוגיה במרכז האוניברסיטאי – והיא פתוחה להשתתפות כל מי שחושב שיש לו את היכולת לפתור אותה ויגיע ליום הפתוח. בין הפותרים נכונה יוגרלו מלגות ללימודים במרכז האוניברסיטאי, בסך 1,000 ש"ח ו-500 ש"ח. ניתן יהיה לקבל רמז לפתרון אצל רכזות המחלקה שיהיו במקום. פרטים באתר המרכז האוניברסיטאי.
הסעות ללא תשלום יועמדו לרשות המשתתפים ממבחר נקודות ברחבי הארץ: נתניה, כפר-סבא, חדרה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון ותל אביב.
למידע נוסף על היום הפתוח יש להיכנס לאתר המרכז האוניברסיטאי. ניתן לפנות גם למרכז המידע של המרכז האוניברסיטאי 1-800-660-660, המרכז עומד לרשותכם בימים א'-ה' בשעות 08:00-21:30 וביום ו' בשעות 08:00-13:00.

תאריך:  04/05/2012   |   עודכן:  01/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה בישראל: חידה בלשית רבת משתתפים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
מג'יקג'ק מודיעה על הארכת תאריך הרישום להצעת הזכויות
כתגמול על נאמנות ל-18 במאי 2012
שרית גבאי
TNT Express הוכרזה כזוכה בפרס פרנץ אדלמן לשנת 2012 על תוכנית "האופטימיזציה הגלובלית" שהנהיגה, העודה שימוש בשיטות מתקדמות של מחקר תפעולי בכדי למטב את רשת השינוע של החברה
יעל שביט
רפתנים וחקלאים מכל הארץ יערכו צעדת הזדהות עם מאבק ענף החלב בישראל
אופיר שפיגל
מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ עורכת כנס ניהול סיכונים בשיתוף עם קבוצת D&B ישראל    הכנס מיועד ללקוחות מידעטק - מנכ"לים, מנהלי כספים ומקבלי החלטות
אלי שטיינברג
הסתדרות האקדמאים במח"ר (מדעי החברה והרוח), המאגדת בתוכה בין היתר את כלל הפסיכולוגים בשירות הציבורי לרבות הפסיכולוגים המועסקים בשירותי בריאות הנפש, מתנגדת נחרצות ליישום "הרפורמה" בבריאות הנפש, כפי שזו מוצעת בשנים האחרונות על-ידי משרד הבריאות.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il