X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית ליצור משקאות קלים
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה- קולה) מעלה מסע פרסום למותג נסטי מתוצרתה שיתמקד בשלב ראשון בערוץ 10 ובבתי הקולנוע. במרכזו של מסע הפרסום עומד הבקבוק המרובע החדש של נסטי העולה בימים אלה על המדף.
מטרת הקמפיין היא העלאת רמת החשיפה למותג נסטי והגדלת שיעור המודעות של הציבור כלפי המותג באמצעות קמפיין מדיה.
לאחר בחינה של סרטי פרסום רבים של נסטי, שנעשו בארץ ובעולם הוחלט כי הסרט שממחיש ביותר את אופי וערכי המותג הוא הסרט שנעשה בישראל בעת השקת נסטי בישראל בשנת 1996 ולכן זהו הסרט שנבחר לקמפיין.
הסרט מתאר סיטואציות של רעננות וקרירות שנסטי מעניק לאנשים שנמצאים בעיר גדולה (ניו יורק) במהלכו של חמסין כבד. הסיסמה "תפסתי לי נסטי על קר" באה להמחיש ולהדגיש את ערכי הרעננות והקרירות שהמשקה מעניק לשותה בכלל ובמיוחד במזג אוויר חם.
הסרט הוא באורך של 26 שניות.
אודות נסטי
קטגוריית התה הקר בארץ מהווה כ-1% מסך שוק המשקאות הקלים בישראל. בעולם הקטגוריה נמצאת בהתפתחותשל כ-15% בשנה, בארה"ב ובאירופה.
נסטי הוא משקה תה קר שמשווק בישראל על-ידי החברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), הזכיינית בישראל של חברת 'BPW שהיא תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ונסטלה. המשקה מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד ומבוסס על תמציות תה מסיסות ומאופיין בטעם עדין ומתוק. נסטי משווק בישראל בטעם אפרסק, לימון ודיאט לימון בבקבוקי 1.5 ליטר משפחתיים ובבקבוקי 0.5 ליטר אישיים.
נסטי תופס נתח שוק של 55% מסך קטגוריית תה הקר בישראל.
משרד הפרסום: גלר נסיס.

תאריך:  09/09/2003   |   עודכן:  09/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il