החברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה- קולה) מעלה מסע פרסום למותג נסטי מתוצרתה שיתמקד בשלב ראשון בערוץ 10 ובבתי הקולנוע. במרכזו של מסע הפרסום עומד הבקבוק המרובע החדש של נסטי העולה בימים אלה על המדף.
מטרת הקמפיין היא העלאת רמת החשיפה למותג נסטי והגדלת שיעור המודעות של הציבור כלפי המותג באמצעות קמפיין מדיה.
לאחר בחינה של סרטי פרסום רבים של נסטי, שנעשו בארץ ובעולם הוחלט כי הסרט שממחיש ביותר את אופי וערכי המותג הוא הסרט שנעשה בישראל בעת השקת נסטי בישראל בשנת 1996 ולכן זהו הסרט שנבחר לקמפיין.
הסרט מתאר סיטואציות של רעננות וקרירות שנסטי מעניק לאנשים שנמצאים בעיר גדולה (ניו יורק) במהלכו של חמסין כבד. הסיסמה "תפסתי לי נסטי על קר" באה להמחיש ולהדגיש את ערכי הרעננות והקרירות שהמשקה מעניק לשותה בכלל ובמיוחד במזג אוויר חם.
הסרט הוא באורך של 26 שניות.
אודות נסטי
קטגוריית התה הקר בארץ מהווה כ-1% מסך שוק המשקאות הקלים בישראל. בעולם הקטגוריה נמצאת בהתפתחותשל כ-15% בשנה, בארה"ב ובאירופה.
נסטי הוא משקה תה קר שמשווק בישראל על-ידי החברה המרכזית ליצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), הזכיינית בישראל של חברת 'BPW שהיא תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ונסטלה. המשקה מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד ומבוסס על תמציות תה מסיסות ומאופיין בטעם עדין ומתוק. נסטי משווק בישראל בטעם אפרסק, לימון ודיאט לימון בבקבוקי 1.5 ליטר משפחתיים ובבקבוקי 0.5 ליטר אישיים.
נסטי תופס נתח שוק של 55% מסך קטגוריית תה הקר בישראל.
משרד הפרסום: גלר נסיס.