חברת "אחוה", יצרנית מוצרי החלוה, טחינה ומאפים מאז 1929, מעלה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי, עבור מותג החלוה מתוצרתה. הסלוגן הנבחר לקמפיין הוא "חלוה אחוה – טעם מתוק של ילדות" ומטרתו לבסס את מעמדה של אחוה כמומחית בעולם החלוה ולמצב את חלוה אחוה כטעימה ומזימה ובעיקר, ככזאת שמחזירה אותנו לילדות. הפרסומת החדשה תשודר בחסויות בתוכניות הפריים טיים בערוצים 2 ו- 10 ו- 24. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-1.5 מיליון ש"ח.
על-מנת להמחיש את החזרה לאחור, לרגעים טובים בילדות, שקורית בזמן אכילת חלוה של אחוה, נראה אדם בוגר הנוגס בתאווה בחלוה אחוה ושוקע בחלומות בהקיץ. הרחבת התמונה מגלה מציאות מצחיקה: האיש רוכב על סוס עץ בחדר המשחקים של בנו, כשברקע נראה הבן רוטן וכלל לא מרוצה מכך שאביו תפס לו את המשחק. הסרטון מסתיים בג'ינגל מוזיקלי קליט של הסלוגן.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "חלוה אחוה, על מגוון מוצריה השונים, הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל. אנו גאים להיות מפעל ישראלי הפועל מעל ל-80 שנה ומייצר מוצרים האהובים כל-כך על הצרכן הישראלי. שוב ושוב מוכיח הצרכן, את הנאמנות הגבוהה שלו למוצרים איכותיים ולכאלה שלא מוחלפים בטרנדים עכשוויים".
לדבריו, "חלוה אחוה מלווה למעשה את הישראלי הבוגר כבר שלושה דורות ושותפה למספר תחנות עיקריות בחייו, כשפעם זה בילדות, כשסבתא נתנה לו כפינוק חלוה מתוקה, לאחר מכן בבגרותו כחייל, עת ליווה אותו החלוה של אחוה במהלך שירותו הצבאי בכל מנת קרב ופק"ל חובה באימון ובמלחמה. כיום בבגרותו, מאומצת החלוה כחטיף טעים ומזין, כזה שמועדף גם על-ידי הורים כממתק בריא לילדיהם, כשכל ביס, כאמור, מחזיר לרגעים מתוקים בעבר. עוד חשוב לציין, דווקא בימים של מחאה חברתית חשובה, כי מדיניות החברה הייתה מאז ומעולם להביא לצרכן איכות במחירים זולים ונוחים ולכל כיס, ואנו מאמינים שגם מסיבה זו שומר הצרכן על נאמנותו למוצרי החברה".